Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir spennende med digital:-DTok denne idag, tipper jeg er rundt 4 uker (?) siden jeg testet negativt for 2 uker siden. Skal kjøpe en CB digital idag for å se hva den sier..
Her er mine tester så langt, håper virkelig de blir sterkere og at spiren sitter helt i mål denne gangen![]()
Jeg tok en strimmeltest i dag tidlig men måtte dra på jobb før jeg fikk kiket på den. Litt sterkere enn i går men ikke sterk nok for digital dessverre.. Skal teste igjen etter jobbKrysser fingrene :-D tatt på morgenurin i dag, eller foretrekker du kveld?

Tok denne idag, tipper jeg er rundt 4 uker (?) siden jeg testet negativt for 2 uker siden. Skal kjøpe en CB digital idag for å se hva den sier..

Jeg tenker det samme innimellom, spesielt når jeg er veldig sliten.. Håper vi slipper å beholde kvalmen så lenge men beholder spiren lengeDet er vel ingen tvil.. 3+, da er jeg kanskje 5 uker da? Jeg skulle så gjerne vært glad for dette, men nå lurer jeg på hvorfor vi gjorde dette. Denne kvalmen er altoverskyggende!![]()

Så fine tester, vi ligger likt. Er også 4+1 i dag tror jegDenne posten er så koselig! Elsker å se på alle de fine testeneHar tro på aprilspirene våre.
Her er min test 9 dpo:
Vis vedlegget 304238
10 dpo:
Vis vedlegget 304235
Og i dag, 4+1:
Vis vedlegget 304236
Vis vedlegget 304237
Woho, så gøy med positiv digitalEndelig positiv digital
Testene mine er tydligvis svakest på den første urinen, så mye sterkere bare to timer etter![]()