Testene mine blir ikke så sterke. Erfaringer?

Hei jenter


Jeg er idag 4+4. Skulle hatt mens i går. Oppdaget 3 dager før mens at jeg var gravid med en svak svak strimmel test. Dukket også 1-2på den digitale. MEN føler ikke testene er blitt så sterke siden.

Del gjerne deres meninger og erfaringer. Kanskje du har noen tester fra 4+4 du vil dele?

Hilsen en som har opplevd flere spontanaborter og er livredd å engstelig denne gangen også!!
Ser ut som du har testet med makesure?
Min erfaring er at de stiger ganske sent og at jeg ikke så stigning før jeg sammenlignet testene hver tredje dag!
 
Sniker litt, eller, hører egentlig hjemme i mai 2022 gruppa, men kjenner meg så godt igjen med det mange av dere skriver.
Testet svakt positivt med babyplan tidlig strimmeltest mandag, og fikk positiv digital onsdag gravid 1-2 (ikmdatoen var onsdag). Opplever også at testene mine ikke stiger noe særlig som gjør meg veldig bekymret i tillegg til ørbittelitt brun utflod, vært litt hver dag siden onsdag/torsdag.. Kampen mot denne graviditeten har vært lang og slitsom psykisk, så redselen for at det går galt er stor.
Men skal inn å ta blodprøve på mandag og onsdag, så får vi se etter det..
 
Hei jenter


Jeg er idag 4+4. Skulle hatt mens i går. Oppdaget 3 dager før mens at jeg var gravid med en svak svak strimmel test. Dukket også 1-2på den digitale. MEN føler ikke testene er blitt så sterke siden.

Del gjerne deres meninger og erfaringer. Kanskje du har noen tester fra 4+4 du vil dele?

Hilsen en som har opplevd flere spontanaborter og er livredd å engstelig denne gangen også!!
Hvordan går det med deg og testen dine? :happy:
 
Her var det nok en kjemisk graviditet. Testene mine ble aldri noe sterke og da jeg var 4+0 fikk jeg kun gravid 1-2 på digital. Begynte å spotte torsdag, som gikk over til blødning søndagskveld/mandag. Blodprøven jeg tok mandag viste mindre enn 5 HCG, så da tenker jeg at egget aldri rakk å feste seg..
At det var noe på gang er jeg ikke i tvil om selv om gyn mente dette var en forsinka mens, men kan jo ikke tro at ti tester pluss digital viser feil.
Ny prøveperiode her så får vi se om det kan bli en junibaby.
 
Her var det nok en kjemisk graviditet. Testene mine ble aldri noe sterke og da jeg var 4+0 fikk jeg kun gravid 1-2 på digital. Begynte å spotte torsdag, som gikk over til blødning søndagskveld/mandag. Blodprøven jeg tok mandag viste mindre enn 5 HCG, så da tenker jeg at egget aldri rakk å feste seg..
At det var noe på gang er jeg ikke i tvil om selv om gyn mente dette var en forsinka mens, men kan jo ikke tro at ti tester pluss digital viser feil.
Ny prøveperiode her så får vi se om det kan bli en junibaby.
Så trist å høre at det ble kjemisk :( Såpass mange positive tester må jo bety det var noe på gang ja. Krysser fingrene for at det klaffer med en gang så det blir en junibaby på deg :Heartred
 
Back
Topp