Testene mine blir ikke så sterke. Erfaringer?

Bkno8373972

Andre møte med forumet
Hei jenter


Jeg er idag 4+4. Skulle hatt mens i går. Oppdaget 3 dager før mens at jeg var gravid med en svak svak strimmel test. Dukket også 1-2på den digitale. MEN føler ikke testene er blitt så sterke siden.

Del gjerne deres meninger og erfaringer. Kanskje du har noen tester fra 4+4 du vil dele?

Hilsen en som har opplevd flere spontanaborter og er livredd å engstelig denne gangen også!!
 

Vedlegg

  • received_247614900594382.jpeg
    received_247614900594382.jpeg
    39,5 KB · Visninger: 167
  • received_1584987491833349.jpeg
    received_1584987491833349.jpeg
    26,2 KB · Visninger: 159
Har dessverre ingen erfaring med det, men jeg ville kontaktet legen på mandag og fått målt HCG både mandag og onsdag, så kan du se om tallene dobler seg? Ikke lett å se på tester om den fordobler seg, da det i begynnelsen ofte er små mengder hcg :)
 
Har dessverre ingen erfaring med det, men jeg ville kontaktet legen på mandag og fått målt HCG både mandag og onsdag, så kan du se om tallene dobler seg? Ikke lett å se på tester om den fordobler seg, da det i begynnelsen ofte er små mengder hcg :)
Har kontaktet lege nå. Skal ta hcg prøve på mandag og onsdag.
 
Ville ikke stresset så mye, men greit å ta en tur til legen å sjekke verdiene via blodprøve:)
 
Har ingen klare svar, fornuftig å ta en hcg sikkert for å se hvordan det ligger an :)

Det varierer jo veldig hvilke verdier man har, er mange versjoner av denne tabellen, men mange har lave nivåer og er innenfor normalen så betyr ikke at noe er galt. Jeg var også litt redd for noen dager siden at testene ikke økte «nok», og var engstelig for ar noe skulle være galt,men fant tilslutt ut at jeg måtte legge bort testingen og ta det som det kommer.

En annen tanke er st du kan være værer kortere på vei enn du tror (feks er jeg 5+2 etter menstermin men 4+6 etter el termin) noen dager kan utgjøre en forskjell såpass tidlig :) testet du for eggløsning og vet sikkert når el var? Om ikke kan det jo være det var senere enn antatt :)

lykke til med prøver mandag
 

Vedlegg

  • ABA1935D-C77F-4B59-9845-2FB13EC1931D.png
    ABA1935D-C77F-4B59-9845-2FB13EC1931D.png
    296,6 KB · Visninger: 32
Jeg er 4+5 i dag, og mine tester ser veldig like ut som dine. Nå tok jeg en i går tidlig, og tar en i morgen tidlig i håp om å se litt tydeligere stigning. Føler man så fort kan bli litt «blind» på det i denne testebobla :)
 
Hvor tester dere ikke heller med digital? Enkelt svar, som ikke trenger å tydes. Evt ta en ny etter en uke eller to og se om den stiger fra 1-2 til 3+..
 
Har dessverre ingen erfaring med det, men jeg ville kontaktet legen på mandag og fått målt HCG både mandag og onsdag, så kan du se om tallene dobler seg? Ikke lett å se på tester om den fordobler seg, da det i begynnelsen ofte er små mengder hcg :)
Ville ikke stresset så mye, men greit å ta en tur til legen å sjekke verdiene via blodprøve:)
Lettere sagt enn gjort. Prøver så godt jeg kan å ikke teste men klarer ikke å la være til testen min er blitt så sterk som den andre testen.. blir jo så stressa når jeg ikke har symtomer i tillegg. Uff. Det er ikke noe godt.
 
Hvor tester dere ikke heller med digital? Enkelt svar, som ikke trenger å tydes. Evt ta en ny etter en uke eller to og se om den stiger fra 1-2 til 3+..
Har testet digital. Fikk da 1-2. Men problemet er at jeg tok en strimmel også og når den var aå svak og ikke blir så sterkere så for jeg panikk
 
Gikk på en testsmell i dag. :BangHead
9 dager siden jeg testet 3+ og da er det jo egentlig ikke noe vits å teste noe mer. Men synes symptomene har avtatt litt (særlig knyttet til trykk/press/stikninger i magen), og trengte liksom bare roe hodet litt.
Fikk heldigvis 3+ i dag også, så da klarer jeg kanskje å holde ut til TUL om ei uke.:smiley-angelic006
 
Gikk på en testsmell i dag. :BangHead
9 dager siden jeg testet 3+ og da er det jo egentlig ikke noe vits å teste noe mer. Men synes symptomene har avtatt litt (særlig knyttet til trykk/press/stikninger i magen), og trengte liksom bare roe hodet litt.
Fikk heldigvis 3+ i dag også, så da klarer jeg kanskje å holde ut til TUL om ei uke.:smiley-angelic006

Poenget er altså at jeg tror vi fort blir litt testomaniac i denne situasjonen, og alle endringer i symptomer, tester, døgnrytme tolkes fort negativt - ofte uten grunn.
Krysser fingrene for at neste test er sterkere igjen. Kan jo være noe med testene også? Hadde ulikt utslag på ulik tid underveis i den første testingen jeg iallefall.
Og blir du ikke beroliget ved neste test, så ta en tur til legen og få målt hcg der.
 
Har testet digital. Fikk da 1-2. Men problemet er at jeg tok en strimmel også og når den var aå svak og ikke blir så sterkere så for jeg panikk
Du er IKKE alene :Heartpink jeg sitter i akkurat samme situasjon :Heartpink man blir helt tullete og testgal! Man vil jo bare ha bekreftelse på at det går riktig vei v:p ikke bare bare å ikke vite alltid:sorry:

legger ved mine tester, må dog si at de er tatt på forskjellige tidspunkt så er nok derfor de er litt sviskete noen (håper jeg). Skal til å ta en ny nå etterpå med morgen urinen (å fortsette med det annenhver dag):shy::angelic: lykke til:Heartpink
 

Vedlegg

  • 6A88A7CD-1EAC-4C53-8B2E-15AD622933E6.jpeg
    6A88A7CD-1EAC-4C53-8B2E-15AD622933E6.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 58
  • 4BF45825-C5C0-4C71-BD10-2F540082C733.jpeg
    4BF45825-C5C0-4C71-BD10-2F540082C733.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 57
Åå, detta blei en nedtur, testen til venstre er fra i dag, skal være 4+6 i dag, og videre er de fra torsdag og onsdag. Ser kanskje ikke ut som det gikk veien for meg alikevel denne gangen:(
 

Vedlegg

  • A7BD306A-5726-4007-8C01-43B4B6AB7472.jpeg
    A7BD306A-5726-4007-8C01-43B4B6AB7472.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 97
Åå, detta blei en nedtur, testen til venstre er fra i dag, skal være 4+6 i dag, og videre er de fra torsdag og onsdag. Ser kanskje ikke ut som det gikk veien for meg alikevel denne gangen:(

Er alle tatt til samme tid / morgenurin? Krysser fingrene for at det bare tilfeldigvis var litt mindre konsentrert og at spiren sitter :Heartred:Heartred
 
Er alle tatt til samme tid / morgenurin? Krysser fingrene for at det bare tilfeldigvis var litt mindre konsentrert og at spiren sitter :Heartred:Heartred
Mine var svakere i tidlig morgenurin enn i den neste (som gjerne var 2-3 timer senere)
 
Er alle tatt til samme tid / morgenurin? Krysser fingrene for at det bare tilfeldigvis var litt mindre konsentrert og at spiren sitter :Heartred:Heartred
Mine var svakere i tidlig morgenurin enn i den neste (som gjerne var 2-3 timer senere)
Alle er tatt til samme tid på morgenurinen, nå får jeg prøve å vente med å teste noe mer til onsdag, er da jeg skal melde fra til sykehuset om jeg er gravid eller ei (holder på med IVF-behandling), så får se hvordan det går :)
 
Back
Topp