Testene blir ikke sterkere

Hysterisk vil jeg da ikke si, er mange som tester mye mer enn nødvendig (jeg inkludert) for å få den lille betryggelsen om at man fortsatt er gravid. Er desverre ikke mye som kan gjøres annet enn å vente på blodprøve:Heartred

Skjønner du får en dårlig følelse, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd:Heartred:Heartred

Såpass hysterisk at jeg gråter av mine tester OG har saumfart Google etter informasjon som forteller meg at det skal gå bra ;)
Hjelper ikke at mannen har reist bort noen dager heller. Jeg hadde trengt hans støtte nå, kjenner jeg :Heartred
Det positive er jo at det enn så lenge ikke er noen fysiske tegn på at dette har gått galt. Kroppen føles veldig gravid ut. Prøver å trøste meg med dette :whacky011
 
Såpass hysterisk at jeg gråter av mine tester OG har saumfart Google etter informasjon som forteller meg at det skal gå bra ;)
Hjelper ikke at mannen har reist bort noen dager heller. Jeg hadde trengt hans støtte nå, kjenner jeg :Heartred
Det positive er jo at det enn så lenge ikke er noen fysiske tegn på at dette har gått galt. Kroppen føles veldig gravid ut. Prøver å trøste meg med dette :whacky011

Kjenner igjen følelsene dine.. Kanskje det kan hjelpe å normalisere at så mange av oss føler det slik? Jeg vil selv kalle meg hysterisk fordi jeg gjør mye av det samme som du, ink tankene. Men jeg ville aldri kalt deg hysterisk. Skjønner du hvor jeg vil? Tror vi må være litt snillere med oss selv ❤️ du er iallefall ikke aleine ❤️
 
Personlig har jeg bestemt meg for å gå bort fra å teste ca annen hver eller hver tredje dag, til å kun teste én gang i uka fram til rundt uke 20. Jeg trenger nok ikke å teste én gang i uka heller, men jeg ønsker det for min egen del. På den måten klarer jeg å tenke mer på andre ting, som f.eks. hva i alle dager jeg skal kjøpe i julegave til folk osv:hilarious:

Jeg krysser fingrene for at det går bra og at du får de resultatene du ønsker på hcg-målingene hos legen:happy: Tvi tvi!
 
Såpass hysterisk at jeg gråter av mine tester OG har saumfart Google etter informasjon som forteller meg at det skal gå bra ;)
Hjelper ikke at mannen har reist bort noen dager heller. Jeg hadde trengt hans støtte nå, kjenner jeg :Heartred
Det positive er jo at det enn så lenge ikke er noen fysiske tegn på at dette har gått galt. Kroppen føles veldig gravid ut. Prøver å trøste meg med dette :whacky011


Hvordan går det med deg? :)
 
Jeg er klar over at jeg er helt fullstendig hysterisk ;) men man blir jo livredd!! Jeg har en dårlig følelse på det hele, så det er sikkert det som spiller litt ekstra inn.

Jeg tester med mange forskjellige tester - absolutt! Men jeg får også svakere strek på tester av samme merke. Tok en digital i dag tidlig, og fikk fremdeles 1-2 på den nå også. Er 4+5 og 18 dpo i dag. Kommer til å bestille en time hos lege for måling neste uke.

Hadde sex i går, og nå fått litt lyyyyslyyys rosa utflod. Det hjalp jo ikke akkurat på i det kaotiske hodet mitt. Jeg har ofte litt blod etter sex til vanlig altså, men denne gangen passet det ekstremt dårlig.
Kan det hende du hadde el seinere enn du tror? Etter positiv test så finner el sted innen 2 døgn, egget lever også opp til 2 døgn så å pinpointe akkurat når det skjer er ganske vanskelig. Jeg husker at jeg ikke fikk 3+ På clearblue før 5+3 forrige svangerskap. Jeg blødde også litt etter sex. 2 ganger bare litt lyserosa, en gang en del mer friskt blod. Alt var fint.
 
Hvordan går det med deg? :)


Uff, her har jeg meldt meg helt ut. Det ble rett og slett en skikkelig nedtur på oss.
Det kom en blødning, og i takt med at testene ble svakere (+ at alle symptomer forsvant) skjønte jeg straks at dette hadde gått til skogen :( dessverre!
 
Uff, her har jeg meldt meg helt ut. Det ble rett og slett en skikkelig nedtur på oss.
Det kom en blødning, og i takt med at testene ble svakere (+ at alle symptomer forsvant) skjønte jeg straks at dette hadde gått til skogen :( dessverre!


Okei. Så trist det endte sånn :/. Gikk ikke bra her heller :/. Ble en SA desverre.

Håper det klaffer å sitter neste pp <3
 
Okei. Så trist det endte sånn :/. Gikk ikke bra her heller :/. Ble en SA desverre.

Håper det klaffer å sitter neste pp <3

Ånei! Så dumt :( skal ikke være enkelt altså!
Vi missa nok denne runden. Tror jeg har EL i dag, men mannen er syk og vi har ikke fått lagt inn aksjer tidligere. Kanskje i januar :Heartred masse lykke til til dere også!
 
Så trist å lese. Masse lykke til videre ♥️

Til neste pp vil jeg fraråde deg å bruke testene fra Normal. Min (og mange andre) sin erfaring er at de gir sent utslag med lite fargestoff, selvom de har lik følsomhet som mange andre (25mIU/ml). Jeg kjøpte de for å sjekke stigning gjennom første helg som gravid, og fikk plutselig test med svaak strek, så negativ ut. Ble kjempelei meg og redd, saumfarte badeskuffen og fant en med lik følsomhet fra Babyplan. Den var tydelig positiv.. Så de hadde jeg bare kastet. Anbefaler også å kun bruke tester fra et merke, samt CB digital. Jeg brukte tidlig- og vanlige strimmeltester fra Babyplan og var veldig fornøyd med de.

God jul :love017
 
Back
Topp