Sniker
Jeg testa også mye de første dagene, men det ser ut som om du har brukt 6 forskjellige tester her. Da vil du få noe forskjellig utslag på noen av de ( noen viser sterkere strek enn andre ). Nå anbefaller jeg ikke at du bruker hjemmetester for å skjekke hcg stigning, da kun en blodprøve kan vise sikker stigning/synking. Men det skal sies at viss man først skal teste mye hjemme så bør man bruke samme merke tester med samme sensitivitet.
Jeg testa for første gang dagen før ikm med 2 forskjellige tester som hadde sensitivitet på 10 istedenfor 25, en clearblue tidlig og en lloyds pharmacy (?), der viste clearbluen mye tydligere strek enn den andre og jeg testa med samme urin. Så ikke la deg skremme av forskjellige styrker på streker så tidlig ( når hcg er ganske lavt i utganspunktet ).
Om du ikke klarer å la være å teste hjemme (jeg klarte ikke å la være før jeg var tom, så jeg forstår om du ikke klarer det heller), så bruk vertfall samme tester med samme sensitivitet hver gang du tester, og test alltid samme tidspunkt (feks morgenurin) hver gang du tester, og prøv å kun teste annenhver dag da stigningen fra dag 1 til 2 kan vere så minimal at testen ikke plukker det opp en gang, da får du testøyne også ser testen svakere ut.
Nå utelukker jeg verken det ene eller det andre, fordi før man har sikkre tall kan man ikke konkludere med noe. Men det skal sies at noen produserer hcg saktere enn andre.
Jeg fikk 1-2 på cb digital samme dagen jeg testa for første gang. Mange jeg ser i forskjellige tråder som har fått 2-3 på samme tidspunkt som jeg fikk 1-2.
Kort fortalt, ikke stol blindt på hjemmetestene, er du bekymret reiser du å får målt hcg med blodprøve.
Lykke til videre uansett hva som skjer