Testen i dag.....

Gjørdis

Glad i forumet
Var NEGATIV[:@] Så nå er det bare å vente på TR.

Er akkurat 14 dager i dag siden innsetting, og da burde jeg få ett rett resultat?

Jaja, da er vel forsøket over for oss denne gang. Er egentlig ikke lei meg nå, var forberedt på dette, hadde ingen følelse på at det ville gå bra denne gangen så.

Var det frys eller ordinært?

Ved frys kan nemlig egget feste seg litt senere, og det blir anbefalt å gå på medisiner til dag 17. Deretter teste igjen da.

men huff, det er trist med disse blenda hvite testene[:(][:(][:(]

Trøsteklemmer til deg

Stor klem fra meg og

Da hadde jeg ventet ett par dager og testet igjen! Kjipt med negativ test da[:@]

ja for all del, gå et par dager til på medisiner. Og test da! Det har nemlig hendt med flere at den da er posetiv.
Men er jo greit å belage seg på at det ikke gikk denne gangen da, sånn at du ikke blir altfor skuffa hvis den blir negativ da å. Men som sagt, det har skjedd at den er posetiv da[:)]

Kjempe trist[:(]Men ikke gi opp[;)]

Huff, så kjedlig med negativ test Gjørdis[:(]
Sender deg en good klem!!

Skal ringe til UNN i dag å høre hva de mener, men er ganske sikker på at forsøket har gått rett i dass[:@]

Jaja, er bare å smøre seg med tålmodighet å vente på neste sjangs.

Ikke gi opp,lykke til videre.
Sender deg en god klem!

Uff... [:'(] Så synd!! Sender deg en klem! Nå har det vært mange negative tester her synes jeg... [:o]
Ta vare på hverandre og lykke til på neste!! Har du flere på frys??

ORIGINAL: [miss]

Signerer denne, og som de andre jentene sier med fryseforsøk så kan fryseegget sovne litt på vegen slik at du får positiv test senere enn normalt.

Uff, ikke gøy med negativ test idag, men som de andre sier her; det KAN være at det er litt for tidlig å teste enda. Sist fikk du jo TR før det var gått 14 dager, så det er fortsatt et lite håp. Men skjønner godt skuffelsen du nok føler. Snakk med damene på UNN du, og hør med dem hva de sier.

Stor klem er på vei til dere fra oss!

ORIGINAL: [miss]

Sign, sender med en ekstra klem.

Huff, det var trist. Det er liksom noe som synker i hjertet når man ser at testen er negativ.. Selv om man er veldig forberedt på at det kan bli sånn.. Stå på videre og ta godt vare på hverandre!! Neste gang har du kanskje en bedre følelse [;)]

Trøsteklem herfra.

Tusen takk for alle klemmer og trøstende ord jenter, dere er supre[:)]

Skal ta en ny test på Torsdags morgen, sjøl om den også helt sikkert er negativ, men må bare høre på damene i Tromsø. De mente jo at jeg skulle gå på medisin enda ett par dager, for så å teste igjen.

Back
Topp