Tror ikke dette går veien jeg
Å nei, håper det er noe feil med siste der[emoji20] mine strimler ble streken mye tydligere når den tørket. Krysser fingrene for at det går veien for deg[emoji4] Stor klem[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender mange gode tanker og krysser alt jeg har for at det går bra [emoji178]Tror ikke dette går veien jeg
Jeg gjorde ikke dette her med nr 1 og nr 2. Men etter vi mistet i januar, og har vært mye på forum osv så har jeg blitt så livredd! Og føler at dette må følges opp nøye. Men egentlig så bare uroer jeg meg selv. Er egentlig bare tull av meg. Men når man har startet så blir det som en avhengighet, klarer ikke å stoppe.Jeg er førstegangsgravid, og har naturligvis aldri vært inne på slike forum før. Men må være ærlig å si at jeg er skikkelig overrasket av hvor mange som tester seg så sjukt ofte! Jeg ante ikke at det var noe man gjorde. Haha! Høres vel helt fjern ut jeg nå. Men visste faktisk ikke om stigning på prøver. Alltid bare tenkt at hvis man får en positiv prøve, så er man gravid. Og det var det[emoji85][emoji1376][emoji23]
Jeg er førstegangsgravid, og har naturligvis aldri vært inne på slike forum før. Men må være ærlig å si at jeg er skikkelig overrasket av hvor mange som tester seg så sjukt ofte! Jeg ante ikke at det var noe man gjorde. Haha! Høres vel helt fjern ut jeg nå. Men visste faktisk ikke om stigning på prøver. Alltid bare tenkt at hvis man får en positiv prøve, så er man gravid. Og det var det[emoji85][emoji1376][emoji23]
Og jeg hadde helg rett. Etter HCG måling på 21 på fredag og 6 i dag så har jeg mistet den lilleTror ikke dette går veien jeg
Og jeg hadde helg rett. Etter HCG måling på 21 på fredag og 6 i dag så har jeg mistet den lille
Masse lykke til videre alle sammen
Det var veldig tristOg jeg hadde helg rett. Etter HCG måling på 21 på fredag og 6 i dag så har jeg mistet den lille
Masse lykke til videre alle sammen