Testedato

Mammy

Betatt av forumet
Ja damer, nærmer det seg for noen testedato?? Jeg er ikke ferdig med mens før lørdag men har ganske kort syklus. Tenkte jeg skulle begynne å teste med slike billigtester 4 dager før mens(klarer ikke la være-er så spennende.
Dvs at min dato for når jeg kan begynne å teste er 1 okt.
 
Kan begynne å teste ca 30 september (det vil si 4 dager før forventet mens). Så får håpe på positiv test da☺. Gleder meg kjempe mye. Håper det klaffer på 1 pp.☺
 
Kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg sikkert å teste en uke før ikm :p altså 19 september. Har så mange tester, så må jo bruke dem opp? :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner jeg meg selv rett så begynner jeg sikkert å teste en uke før ikm :p altså 19 september. Har så mange tester, så må jo bruke dem opp? :p


Sent from my iPhone using BV Forum


Eller spare noen tilfelle det ikke klaffer på pp1? ;-)
 
Begynner vel å teste 23/24 september :P
 
Forventet mens 27. Sept om ikke alt er forskiplet og tullete etter SA...:-) Så tror testingen begynner noen dager før om jeg blir utålmodig ;-) og jeg er fru utålmodig.no :-P
 
Er kjedelig disse vente dagene frem til IKM kjenner jeg.. Vil gjerne vente til dagen etter IKM med å teste, men blir vel å teste en dag eller to før.. IKM 26. Og bursdag noen dager etter det, så ville vært verdens beste bursdagsgave igjen (fått pos test på den tid to ganger før, med påfølgende mai og juni barn :-) )
 
IKM 24 :) så tester rundt den tiden
 
Back
Topp