Lager en egen tråd førr oss som skal teste på onsdag 5/2 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg.Er med :-D
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Åååå!!! Jeg vil vite det nå!! Er så kjedelig å gå å vente på svar..
Alt var så mye lettere når man gikk på pillenJeg også! Uutholdelig! :O føler det bare er vente vente vente for tida...
Alt var så mye lettere når man gikk på pillenmensen kom som den skulle. Man kunne utsette den om det ikke passet, og tiden gikk fort uten styret med alle symptomene ved mensen, el og jakt på symptomer ved mulig graviditet
![]()
Meen..det er nok verdt det når spirer sitter
En liten <3 knuser er nok verdt alle dagene med venting.Alt var så mye lettere når man gikk på pillenmensen kom som den skulle. Man kunne utsette den om det ikke passet, og tiden gikk fort uten styret med alle symptomene ved mensen, el og jakt på symptomer ved mulig graviditet
![]()
Meen..det er nok verdt det når spirer sitter
Neste PP gir november-barn (om det ikke har klaffet nå).Ja! Håper det blir nå!Er det noen som tenker de evt hopper over neste pp? Pga desember??
Neste PP gir november-barn (om det ikke har klaffet nå).
Men nei, vi kommer ikke til å hoppe over noen PP'er pga hvilken mnd vi får termin.
Ja, om syklusen er forskjøvet eller lang, så blir derved snakk om desember.Hm jeg får opp 18.oktober hvis det blir nå og så blir det vel justert en uke elns alltid så dvs tidlig november. Derfor blir vel neste pp nesten desember??![]()
For meg blir det termin 20november dersom det går neste pp. Men pp etter det tar vi pause. For mange bursdager den mnd i vår familie så det vil vi unngå.Ja! Håper det blir nå!Er det noen som tenker de evt hopper over neste pp? Pga desember??
Om det har klaffet nå, er termin 19 okt.For meg blir det termin 20november dersom det går neste pp. Men pp etter det tar vi pause. For mange bursdager den mnd i vår familie så det vil vi unngå.