Testedagen er her

Hurra!! Gratulerer så mye med spiren.

ORIGINAL: Kanutten80

Så moro[:D]
GRATULERER SÅ MYE!!!

Da sees vi kanskje i oktober forumet da[:D]

Signere denne jeg[:D]!!!![:)]

GRSTTIS med POSETIV test... Det fortjener du.. masse lykke til fremover...

Så fantastisk Bens mamma! Var ikke klar over at du var i gang med prøverørsforsøk en gang, men glad for at du ENDELIG fikk den positive testen!![:D] Husker deg fra FS og HPL ser du[;)] LYKKE TIL, plutselig får Ben en liten bror eller søster[:)][:)]

ORIGINAL: [miss]

Så fantastisk Bens mamma! Var ikke klar over at du var i gang med prøverørsforsøk en gang, men glad for at du ENDELIG fikk den positive testen!![:D] Husker deg fra FS og HPL ser du[;)] LYKKE TIL, plutselig får Ben en liten bror eller søster[:)][:)]

Tusen takk!

Ikke vært så aktiv her under behandlingsperioden og hele 2009 egentli.. blir tærende når man går så lenge å prøver å prøver å fokuserer. Men merker nå at gløden er tilbake og det er en stor grunn til det da seff...[:D]

Neste milepæl.. Ul uke 8.

ORIGINAL: Bens mamma

Tusen takk!

Ikke vært så aktiv her under behandlingsperioden og hele 2009 egentli.. blir tærende når man går så lenge å prøver å prøver å fokuserer. Men merker nå at gløden er tilbake og det er en stor grunn til det da seff...[:D]

Jeg forstår. Er grusomt når det tar så lang tid og man ikke kommer noen veg..

Ja, nå skal du gløde i 9 mnd søte du! Helt til sluttlinja![;)]

Godt med den ul'en i uke 8, anbefaler deg en i uke 12 om du har mulighet også[:)] Veldig beroligende om man ikke har allverdens symptomer..!!

ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: Bens mamma

Tusen takk!

Jeg forstår. Er grusomt når det tar så lang tid og man ikke kommer noen veg..

Ja, nå skal du gløde i 9 mnd søte du! Helt til sluttlinja![;)]

Godt med den ul'en i uke 8, anbefaler deg en i uke 12 om du har mulighet også[:)] Veldig beroligende om man ikke har allverdens symptomer..!!

Håper jeg får tett oppfølging.. så en ul da å er ikke å forakte. Hadde mange ul sist svangerskap fra andre trimester pga lite vekst etc som endte i prematurfødsel. Håper jeg slipper det igjen.

[;)]

Ser du fødte for fire mnd siden. Gratulerer så masse![:D]

gratulere så kjempe masse :) så innmari artig og fortjent:) mye mye lykke til

Jippi!!!!! Gratulerer å mye med en liten spire i magen[:)] Masse lykke til i svangerskapet og håper den holde seg der inne i 9 mnd denne gangen[:)]

Gratulerer! [:D]

Back
Topp