Testedag

Hsfi21

Andre møte med forumet
Hei
Hvor mange dager etter innsett er det vanlig å få testdag ved innsett av fryst blastocyst?

Går på progynova og cyclogest, kan disse gi falsk positiv test slik som eggløsningssprøyten?

Jeg har fått testdag 14 dager etter innsett, som er det samme som man gjerne får når man setter inn bare to dager etter uttak? Og embroyet de satte inn hos meg ble fryst på dag 5, og når det ble tint opp igjen og satt inn er det vel i teorien allerede 6 dager?

Er bare på rugedag 6 og det føles som en evighet å vente helt til dag 14!

Hei
Hvor mange dager etter innsett er det vanlig å få testdag ved innsett av fryst blastocyst?

Går på progynova og cyclogest, kan disse gi falsk positiv test slik som eggløsningssprøyten?

Jeg har fått testdag 14 dager etter innsett, som er det samme som man gjerne får når man setter inn bare to dager etter uttak? Og embroyet de satte inn hos meg ble fryst på dag 5, og når det ble tint opp igjen og satt inn er det vel i teorien allerede 6 dager?

Er bare på rugedag 6 og det føles som en evighet å vente helt til dag 14!

Jeg fikk testdag 14 dagen etter innsett av blastocyst. Testet allerede 4 dager etter. Positiv, negativ, så begynte den å bli positiv igjen.
Kun eggløsningssprøyta som kan gi falsk positiv test.

Hadde dere noen symptomer? :) Jeg har vært kvalm allerede i noen dager nå, hjelper å spise. Men er vel litt vel tidlig å bli kvalm allerede? Kan det være bivirkninger av medisinene?​

For meg er det viktigste å vente lenge nok til at jeg tror på resultatet. Ingen vits å teste så tidlig at man uansett er usikker på resultatet når man får det. Jeg har ventet til rugedag 10 alle gangene.

Jeg fikk testdag 9 dager etter å ha satt inn fersk blasto, altså 14 dager etter uttak. Det bør holde i massevis å ha et sikkert svar innen da. Jeg begynte å få svakt positive tester (etter å ha fått negativ dagen før, så Ovitrelle var ute av kroppen) 10 dpo, altså på rugedag 5 hvis man teller dagen etter innsett som dag 1.

Okei :) takk for svar! Prøver å vente litt til før jeg tester. Er så redd for å bli skuffet:confused1.

Noen som har erfaring med progynova og cyclogest? Er på rugedag 7 nå og er fryktelig trøtt og sliten og ganske kvalm og uvell.. er dette mest sannsynlig bivirkninger på medisinene, eller kan jeg begynne å håpe på at det er tidlig tegn på graviditet?:)

Back
Topp