Teste ut el-sprøyte i rugetiden

twinanne

Forumet er livet
Jeg er endel på amerikanske sider og der er det vanlig å teste ut om eggløsningssprøyta fortsatt gir positiv test, er det flere enn meg som skal teste ut dette. Jeg har billige tester fra internett, og de duger fint til dette formålet. Da hvet jeg iallefall når el-sprøyta er ute av kroppen.
 
Eller er dere så flinke å venter helt til testdatoen dere har fått?
 
Det er derfor jeg snakker om å teste ut el-sprøyta med teter som bare koster noen kroner, starter på dag 4 etter uttak og andver dag, til for et negativt svar, og da hvet jeg at det som kommer etterpå er positive.  Så da slipper jeg å lure på hva det er når jeg tester 2-3 dager før tiden.
 
Jeg ventet til testdagen jeg...ingen grunn til å teste før syntes jeg. Ser ikke noe behov for å stresse opp kropp og sinn mer enn nødvendig. For dette med prøverørsforsøk er nok stressende og tankefullt likevel om jeg ikke skulle gå å ta sorger eller gleder på forskudd.. Jeg liker å følge ting etter planen jeg, og gjøre som jeg har fått beskjed om fra sykehuset...[:D] 
Tester jeg når jeg har fått beskjed om å teste så slipper jeg å lure på om det kan være noen av medisinene som slår inn på resultatet også...ganske logiskt igrunn...
 
Men man gjør jo som man selv ønsker da...[:)]
 
Bulla det var godt at noen kjønner hva jeg mener og ikke bare gir meg ris på baken for å ikke være snill pike. Jeg kjønner ikke helt problemet dersom det er det jeg har lyst til. Dersom den er negativ så kan jeg fordøye det med en gang og forberede meg på neste. Ellers så er det jo fint å kunne teste når jeg er hjemme og ikke på foretningsreise, jeg mener slik at ektemannen min kan få hvite hva som foregår uten at det blir over telefon. For meg så blir det mindre stress en å ta testen på foretningsreise, da er det jo ikke lov å sture eller å ta litt tid for seg selv. Da hadde jeg  alle fall blitt stresset dersom jeg fikk negativ test der uten å hvite at det er stor sannsynlighet for det på forhånd, dersom de plutselig skulle bli positiv på reisen så er det jo bare en gledelig overraskelse.
 
For å ikke få ris for det også etter at jeg har fått negativ test så vil jeg ikke teste før dag 12, før jeg reiser med andre ord. Har testet ut en el-sprøyte før jeg med min eneste IUI, da var el-sprøyten ute på dag 7 etter at jeg tok den, og det er akkurat den samme typen jeg skal bruke nå. Det er veldig forskjellig hvor lenge den sitter i hos den enkelte. Men jeg er klar over at jeg er bannlyst når jeg tk opp dette temaet, men det som er best for de flese er ikke alltid best for alle. Jeg respkterer deres syn på dette, så ikke misforstå meg.
 
Tror ikke det er noen her som gir deg ris på baken av den grunn at du vil teste mange ganger før tiden..og du er ikke bannlyst av å ta opp dette tema...[:)] Er vel hele meningen med dette forum at man kan si hva man mener og ikke skal føle at man tråkker noen på tærne eller føle seg bannlyst..eller hva???
 
Jeg har bare sagt hvordan jeg ser på denne saken, og fortalt hva som fungerer for meg og jeg er helt inneforstått med at kanskje andre ting fungerer best for andre...[;)]
 
Lykke til med testingen din du[:D]
 
Back
Topp