Hageblomsten
Forelsket i forumet
I dag hadde jeg planlagt å ta en graviditetstest, men kom først på det etter at jeg hadde tisset
Husker å ha sett en video av en mann som mistenker kona for å være gravid og tester urinen etter at hun har vært på do. I tilfellet dems var hun gravid.
Jeg tenkte å prøve ut dette, men min test var negativ. Så lurer jeg på om det er andre som har testet tidlig nedi do og fått positiv prøve?
Husker å ha sett en video av en mann som mistenker kona for å være gravid og tester urinen etter at hun har vært på do. I tilfellet dems var hun gravid. Jeg tenkte å prøve ut dette, men min test var negativ. Så lurer jeg på om det er andre som har testet tidlig nedi do og fått positiv prøve?

sikkert litt seint å seie no, men om du ikkje drikker etter du har tissa første gong trur eg andregongsurin kan vere like sterk, om ikkje sterkare enn første
Etter tre forsøk og ingen reaksjon på testen leste jeg instruksjonene, men da var jeg tom for tiss. I desperasjon stakk jeg pinnen, denne gang uten lokk, i do. Jaggu var den positiv