Teste urin som er i do?

Hageblomsten

Forelsket i forumet
I dag hadde jeg planlagt å ta en graviditetstest, men kom først på det etter at jeg hadde tisset :shifty: Husker å ha sett en video av en mann som mistenker kona for å være gravid og tester urinen etter at hun har vært på do. I tilfellet dems var hun gravid.
Jeg tenkte å prøve ut dette, men min test var negativ. Så lurer jeg på om det er andre som har testet tidlig nedi do og fått positiv prøve?

Det vil jo bli sinnsykt utvannet i do da, så det tror jeg ikke vil fungere! Kanskje hvis man er langt på vei og har høy hcg-konsentrasjon, men da vet man jo gjerne at man er gravid. Men jeg testet alltid sterkere positivt utpå dagen, så du kan jo ta en test litt senere i dag! Bare prøv å holde deg noen timer først :) Hvor mange DPO er du?

I dag hadde jeg planlagt å ta en graviditetstest, men kom først på det etter at jeg hadde tisset :shifty: Husker å ha sett en video av en mann som mistenker kona for å være gravid og tester urinen etter at hun har vært på do. I tilfellet dems var hun gravid.
Jeg tenkte å prøve ut dette, men min test var negativ. Så lurer jeg på om det er andre som har testet tidlig nedi do og fått positiv prøve?
Jeg har sett den videoen med han som tester konas tiss! Den er veldig morsom og koselig :) Men da mener jeg han sa at han fikset doen sånn at det ikke var vann der og han hun ikke kunne spyle det ned! Så da lå det jo bare tiss i do.. I en vanlig do vil det jo være vann og urinen blir alt for utvannet! Hold deg 4t fra å tisse og drikke før du tar en ny test? :)

Går nok dårlig, pga altfor utvannet urin:)

Det vil jo bli sinnsykt utvannet i do da, så det tror jeg ikke vil fungere! Kanskje hvis man er langt på vei og har høy hcg-konsentrasjon, men da vet man jo gjerne at man er gravid. Men jeg testet alltid sterkere positivt utpå dagen, så du kan jo ta en test litt senere i dag! Bare prøv å holde deg noen timer først :) Hvor mange DPO er du?
Kan selvfølgelig være at hun var en del lengre på vei enn hva jeg eventuelt vil være, ja :p Har ikke fått tilbake mens etter SA for fire uker siden, så det er jeg ikke sikker på, men i utgangspunktet skal unnfangelsen i såfall ha skjedd for rundt to uker siden. Trodde man var nødt for å teste morgenurin, men kanskje jeg skal prøve å teste i ettermiddag :)

Kan selvfølgelig være at hun var en del lengre på vei enn hva jeg eventuelt vil være, ja :p Har ikke fått tilbake mens etter SA for fire uker siden, så det er jeg ikke sikker på, men i utgangspunktet skal unnfangelsen i såfall ha skjedd for rundt to uker siden. Trodde man var nødt for å teste morgenurin, men kanskje jeg skal prøve å teste i ettermiddag :)
Jeg testet kl 12 om natta :D så trenger ikke være morgenurin ❤️❤️

Jeg har gjort det og fått positiv test. Tror jeg var 13 dpo. Så også den filmen nemlig :hilarious:

Har ikke prøvd det, men man trenger ikke teste med bare morgenurin :) Og ikke alltid nødvendig å holde seg i mange timer heller, drikke lite, tisse og vente 1 time funker gjerne her også.. Noen ganger tisser jeg i koppen og heller det ut hvis det er for lite konsentrert og prøver heller ved neste dobesøk.

Eg og har sett den, meiner ho var 2 veker over ikm, så 6 veker på vei:wideyed: sikkert litt seint å seie no, men om du ikkje drikker etter du har tissa første gong trur eg andregongsurin kan vere like sterk, om ikkje sterkare enn første:)
Har du testa no seinare eller venter du til i morgon? :joyful:

Første gang jeg tok test visste jeg ikke at man måtte ta av det lokket FØR man tisser på testen :bag: Etter tre forsøk og ingen reaksjon på testen leste jeg instruksjonene, men da var jeg tom for tiss. I desperasjon stakk jeg pinnen, denne gang uten lokk, i do. Jaggu var den positiv :wideyed:

Eg og har sett den, meiner ho var 2 veker over ikm, så 6 veker på vei:wideyed: sikkert litt seint å seie no, men om du ikkje drikker etter du har tissa første gong trur eg andregongsurin kan vere like sterk, om ikkje sterkare enn første:)
Har du testa no seinare eller venter du til i morgon? :joyful:
Tok ikke med meg en graviditetstest på jobb :hilarious: Så mulig jeg venter til kvelden :)

Back
Topp