Teste tøst

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Jepp det er rett å slett det jeg er :p jeg klarer ikke la være :o men jeg kan si at jeg har ikke kjøpt nye da :) jeg bestillte 15 nye tester rett før jeg testa positivt hehe så dermed har jeg nok å bruke :p er jo så gøy å se streken bli sterkere :D
ImageUploadedByBV Forum1424804630.519590.jpg
Her er alle de 4 første på rekke å rad :p den første torsdag kl 2, så en torsdag kl 9 :p de to nederste er fredag og lørdags morgen :)
ImageUploadedByBV Forum1424804708.076831.jpg
Så var det lørdags kveld :p
ImageUploadedByBV Forum1424804744.030094.jpg
Lørdag vrs mandags morgen :)
ImageUploadedByBV Forum1424804789.316267.jpg
Å denne fine er fr i kveld :D
Flere som driver på slik :p ?

Haha, godt vi er flere :D Fine tester da <3 Jeg fikk mine fra to streker idag og løp rett på badet for og teste :D kom opp 2 fine streker :) Kommer til og teste frem til fredag, da kommer mannen hjem og jeg skal ta en digital og legge på puta hans <3

Haha, godt vi er flere :D Fine tester da <3 Jeg fikk mine fra to streker idag og løp rett på badet for og teste :D kom opp 2 fine streker :) Kommer til og teste frem til fredag, da kommer mannen hjem og jeg skal ta en digital og legge på puta hans <3
Åh så koselig da :D :D men jammen er du god om du klarer å vente så lenge :D jeg hadde bare en kveld men holdt på å gå på veggen :p

Ånei, jeg fortalte han det igår, så ikke så flink dessverre :D Klarte ikke holde meg, og så klart blei han veldig lykkelig, men det blir noe annet når han kommer hjem og ser testene. Tror det kan gå mer opp for han da :D Hva sa din mann da? :)

Ånei, jeg fortalte han det igår, så ikke så flink dessverre :D Klarte ikke holde meg, og så klart blei han veldig lykkelig, men det blir noe annet når han kommer hjem og ser testene. Tror det kan gå mer opp for han da :D Hva sa din mann da? :)
Hehe ja det blir nok noe annet :D han min ble paff :p haha gikk rett i fra å pakke opp gaven å se testen til å sjekke posten :p haha men han ble glad da :D nå spør han hver morgen om hvordan det går :D

Snoker litt fra Juli.
Vil annbefale og snart slutte å teste. Jeg tok en billigstrimmel på gøy i ca uke 8. Da var streken super svak. Tok en til.... like svak. Fikk helt panikk. Men alt var som det skulle da, heldig vis. Men skapte unødvendig bekymring.

Snoker litt fra Juli.
Vil annbefale og snart slutte å teste. Jeg tok en billigstrimmel på gøy i ca uke 8. Da var streken super svak. Tok en til.... like svak. Fikk helt panikk. Men alt var som det skulle da, heldig vis. Men skapte unødvendig bekymring.
Jeg skal det nå :) ikm er kommet å jeg vet at den streken ikke kan bli sterkere :) jeg vet å at enkelte får for mye hcg å det liker ikke testen :) så det er bok nå :D var bare så gøy å se den bli sterkere :D

Back
Topp