Teste om 3 dager=)

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Er så utrolig spent! Flere som skal teste i helgen?
 
Jeg skal! Tjuvstartet i dag, pga utrolig høy temp, uvanlig når jeg er 10-11 DPO. Den pleier å synke igjen da, har jo tempet i 9 sykluser nå, så begynner å bli godt kjent med det ;-) Håper det er positivt!

Testen i dag var tilsynelatende negativ, men kunne se en skygge der om jeg vippet og myset, haha.. Så teit gjort
 
Åååh, er så utrolig spennende og ta tester Jeg er testoman så det holder Håper testen er positiv om noen dager Jeg skal ikke ha mens før onsdag, men har testa positivt før mens med nr 2 og den vi mista i des. Så er veldig spent*krysser fingre for mange positive tester*
 


mammatil2prinsesser skrev:
Åååh, er så utrolig spennende og ta tester Jeg er testoman så det holder Håper testen er positiv om noen dager Jeg skal ikke ha mens før onsdag, men har testa positivt før mens med nr 2 og den vi mista i des. Så er veldig spent*krysser fingre for mange positive tester*

Godt å vite at man ikke er alene om å være testetøs;P Forrige gang fikk jeg positiv test på kvelden 9 DPO, men vil tro det varierer fra gang til gang når man tester positivt. Håper å se en strek der i morgentidlig ;)
 
nei, vi skal hoppe i senga over helga vi så det er lenge til testing.... men er kjempe spent iallefall..


Lykke til da. Håper du har en spire i magen
 
har akoratt bestilt en hau med strimmel tester, denne testoman dama måå teste i helga, selv om ikm ikke er før til uka :P med 1 man fikk jeg positivt 9dpo... lov å håpe at det kan skje igjen ;)
 
åååh, så utrolig spennende jenterHåper alle få en positiv test*krysser alt jeg har*
 
Back
Topp