TESTE-LISTE!

Så de som hååååper å komme inn i dette forumet skal skrive seg på tenker du??? Isåfall hiver jeg meg på, med testedato 9 september (min bursdag!!!) og krysser fingre og tær for et stort kryss på testen den dagen

Ser nok ikke ut til at jeg behøver å teste.. TR kom idag!!!![:@][:@][:@][:@][:@]

Jeg skal teste 3.september [:)]

*krysse fingrene*

Hei Happygirl[:)]

planlegger du å oppdatere med testsvar her også? Håper å bli værende her i mai 2010:-)

skal teste 20 september [:D]

Jeg skal teste 2. september... IKM 3.september, men tror jeg tester dagen før pga jobb..

ORIGINAL: lan77

Hei Happygirl[:)]

planlegger du å oppdatere med testsvar her også? Håper å bli værende her i mai 2010:-)

Hei =)

Nei, dette er bare en teste-liste.. De som blir gravide skriver seg inn på terminlista =)

Lykke til =)

jeg tenkte å teste på mandag eller tirsdag, hvis testene mine har kommet [:D] (bare for gøy, vet det er tidlig..) [:D]

Skal teste den 16september, dagen etter 20års dagen min.. så spørs om jeg klarer å la være å teste den 15...

Jeg har IKM ca 18 september.. Tester 1 uke etter IKM hvis TR ikke har dukket opp.. Altså ca 25 september. Hvis jeg blir gravid nå så får jeg i følge bv terminkalkulator termin 31 mai.

Back
Topp