Teste eller ikke?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Etter jeg sluttet å amme, kom mensen tilbake. Har hatt den 1 gang siden fødsel.. Var hos Gyn på kontroll for 3 uker siden. Tok innvndig UL og fant en fin eggløsning på gang.. har hatt sex etter det...Har plutselig begynt å bli så sykt trøtt og sliten på dagen og om kveldene... Og mensen er 2 dager forsinket...Synes dere at jeg bør teste, eller er det bare kroppen som tuller? Er jo greit å teste, for å slippe å lure egentlig... Gyn mente at siden jeg hadde EL, så kom nok mensen regelmessig..  Hva tror dere?
 
ORIGINAL: AnineT

Hvis du har fått påvisst eggløsning så skal jo mensen komme nesten 100% sikkert da.
Så jeg ville nok tatt en test [;)]

Har ikke tatt blodprøve for å å påvise EL, men Gyn så store fine egg på UL, som hun mente kom til å bli en fin eggløsning..
 
ORIGINAL: AnineT

Jaja, ville nok testet uansett jeg da =)


Ja, så slipper jeg å gå å lure hvertfall [:)] Har ikke merket noe spesiellt til ømme bryster da, som var første symptom når jeg gikk med lillegutt...Men svangerskap er vel ikke like?
 
ORIGINAL: Mamma å Martine

Ja, så slipper jeg å gå å lure hvertfall Har ikke merket noe spesiellt til ømme bryster da, som var første symptom når jeg gikk med lillegutt...Men svangerskap er vel ikke like?


He he... det har ikke jeg nå heller... Var også her noe av det første jeg merket forrige gang...


Merket du noen symptomer denne gangen, eller bare at mensen uteble?
 
ORIGINAL: Mamma å Martine

Ikke som jeg tenkte så mye over før jeg testet positivt, men når jeg tenker litt tilbake nå så har jeg vært ekstra trøtt å sliten i det siste, vært litt ekstra slitsomt å stå opp å gi mat på natta siste ukene... Samt at jeg har følt meg litt oppblåst...


Høres kjent ut....Tror jeg tar den testen i dag jeg [;)]
 
ORIGINAL: Mamma å Martine

Sikkert lurt. Greit å slippe å lure... Oppdater oss da... Hvis du vil da, spent jeg nå.


Hvis testen er positiv, så melder jeg fra her vettu [:)] Og hører dere ikke noe, så var testen negativ.
 
dytter
 
Hvis vi ikke hørte noe var den negativ sier hun lenger opp............[:)]
 
Testen var negativ... Men mensen har fremdeles ikke kommet [:'(]
 
ORIGINAL: **Lykkeliten

ORIGINAL: AnineT

Hvis du har fått påvisst eggløsning så skal jo mensen komme nesten 100% sikkert da.
Så jeg ville nok tatt en test [;)]

Har ikke tatt blodprøve for å å påvise EL, men Gyn så store fine egg på UL, som hun mente kom til å bli en fin eggløsning..

 
hehe, FIN eggløsning, det må man vel bare være gynekolog for å si[:D]
 
Synd testen var negativ, håper dere snart får en liten spire til[:)]
 
Back
Topp