Snuppeluppe
Gift med forumet
Etter jeg sluttet å amme, kom mensen tilbake. Har hatt den 1 gang siden fødsel.. Var hos Gyn på kontroll for 3 uker siden. Tok innvndig UL og fant en fin eggløsning på gang.. har hatt sex etter det...Har plutselig begynt å bli så sykt trøtt og sliten på dagen og om kveldene... Og mensen er 2 dager forsinket...Synes dere at jeg bør teste, eller er det bare kroppen som tuller? Er jo greit å teste, for å slippe å lure egentlig... Gyn mente at siden jeg hadde EL, så kom nok mensen regelmessig.. Hva tror dere?