Teste eller ikke?

LisaIsabella

Andre møte med forumet
Hei alle sammen :)
Jeg er så utålmodig når det kommer til å vente og jeg har lyst til å komme inn her :) jeg tok en test 11dpo og den var blankt negativ:/ Å i går hadde jeg Ikm og ingen mens i sikte. Jeg har nogenlunde regelmessig mens. Har ingen symptomer bortsett fra at jeg er ekstrem sliten men det kan jo komme av at jeg har litt jern mangel. Men jeg har kjent mens murringer litt under en uke nå og de 2 siste dagene har stikningene blitt litt mere intense. What to do?:) skal jeg teste i morgen eller vente å se Ann litt til :)? Har jo så inderlig lyst til at det skal være noe som gror og vokser :)
 
Hvis du skulle hatt mensen i går så vil en test gi deg et ganske sikkert svar nå :)

Godt tegn at mensen ikke er kommet da ;-)
 
Takk for svar :) Prøver å innbille meg selv litt at mensen er på vei sånn at jeg ikke skal bli så skuffa :)
 
Det gjorde jeg også... Men etter å innbille meg det i halvannen uke tok jeg testen... Og den var positiv! Bare test i vei:)
 
Test test test!
 
Test i vei:)
 
Det gjorde det på meg. Jeg fikk svak positiv da jeg testet midt på dagen tre dager før forventet mens:)
 
Siden du har ikm i dag, så går det nok fint selv om det er på dagtid.Du trenger jo ikke drikke kjempemasse rett før du skal teste da. "Spar opp" litt. ;)
Jeg har også ikm i dag, og testet tydelig positivt for en uke siden. Har tatt fire testet jevnt over siden da, og i dag tok jeg siste. Gravid-streken er mye sterkere enn teststreken!
Krysser fingrene for deg, ingen mens er jo ett godt tegn da! :-D
 
Jøss så tidlig ja :D da får jeg spare i vei og teste ;) absolutt et godt tegn ja,spesielt når jg pleier å få på dagen :)
 
Hei alle sammen :)
Jeg er så utålmodig når det kommer til å vente og jeg har lyst til å komme inn her :) jeg tok en test 11dpo og den var blankt negativ:/ Å i går hadde jeg Ikm og ingen mens i sikte. Jeg har nogenlunde regelmessig mens. Har ingen symptomer bortsett fra at jeg er ekstrem sliten men det kan jo komme av at jeg har litt jern mangel. Men jeg har kjent mens murringer litt under en uke nå og de 2 siste dagene har stikningene blitt litt mere intense. What to do?:) skal jeg teste i morgen eller vente å se Ann litt til :)? Har jo så inderlig lyst til at det skal være noe som gror og vokser :)
Har samme greia har og :) skulle hatt mensen i går men tør ikke helt teste ennå! Men det er pga noen ganger jeg har syklus på 30 dager :) vil vente et par dager for å være helt sikker. Kan ikke tenke meg noe værre enn den skuffelsen når testen viser negativ! Lykke til! Ser ut som vi får termin samtidig hvis det klaffer for oss begge :)
 
Har samme greia har og :) skulle hatt mensen i går men tør ikke helt teste ennå! Men det er pga noen ganger jeg har syklus på 30 dager :) vil vente et par dager for å være helt sikker. Kan ikke tenke meg noe værre enn den skuffelsen når testen viser negativ! Lykke til! Ser ut som vi får termin samtidig hvis det klaffer for oss begge :)

Hehe :) hadde vært gøy om det hadde klaffa samtidig :) men testen var jammen meg negativ gitt :/ enten så er en forsinket mens rett rundt hjørnet eller så har jeg for lite hcg i urinen enda :/ bedre lykke til meg neste gang da :) å lykke til deg :D
 
Så kjipt da :/ Lykke til! Det kaaaan jo hende at det fremdeles er for tidlig da :)
 
Fått besøk av tanta? :) Eller positiv test :)
 
Back
Topp