Teste 12 dpo ?

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Fikk plutselig så lyst til å teste idag, men har vært på do for ca 1 time siden og har bare OneStep tester hjemme som er veldig trege.

Tror dere at den viser rett resultat om jeg venter noen timer og så tar en test, eller skal jeg gå til apoteket og kjøpe meg en cb + test og ta imorgen tidlig?

Blir skummelt dette, men får ikke sove om nettene lengre nesten og drømmer hele tiden at jeg tar en positiv test, og blir jo så lei meg når jeg våkner og det ikke er sant :-(
Blir jo snart gal her :-P hehe
Er 10 dager siden innsett nå så skal vell ha mensen på onsdag, men den får ikke komme :D:D

Jeg ville valgt CB+, men det er fordi jeg synes OneStep bruker så lang tid på å gi strek etter dypping. Du vil nok kunne få en svak strek på OneStep om du er gravid, men det kan ta 20-30 minutter før den synes godt. Og du burde holde deg i 3-4 timer, og ikke drikke de siste timene før testing. Jeg krysser fingrene for deg, uansett hva du tester med! :)

Jeg ville valgt CB+, men det er fordi jeg synes OneStep bruker så lang tid på å gi strek etter dypping. Du vil nok kunne få en svak strek på OneStep om du er gravid, men det kan ta 20-30 minutter før den synes godt. Og du burde holde deg i 3-4 timer, og ikke drikke de siste timene før testing. Jeg krysser fingrene for deg, uansett hva du tester med! :)

Takk for svar :-)
Da tror jeg at jeg tar meg en tur til apoteket, men synes du jeg burde vente til morgenurin, eller ta en i dag ? Har gått ca 1 og en halv time nå, så tenkte å gå på apoteket om ca 1 times tid, var på do kl 8 så om jeg venter til ca kl 12 tror du at den vil vise rett resultat da?:-)
Kan jo ta en i dag og en i morgen også :-)

Takk for svar :-)
Da tror jeg at jeg tar meg en tur til apoteket, men synes du jeg burde vente til morgenurin, eller ta en i dag ? Har gått ca 1 og en halv time nå, så tenkte å gå på apoteket om ca 1 times tid, var på do kl 8 så om jeg venter til ca kl 12 tror du at den vil vise rett resultat da?:-)
Kan jo ta en i dag og en i morgen også :-)

Kjøp dobbeltpakke CB+ når du først kjøpet på apoteket. Om du holder deg, og ikke drikker mer nå, og urinen virker gul (samle i en kopp, ikke dypp testen i strålen) så vil du nok få riktig resultat for 12 dpo. Jeg har fått sterkere tester på urin utover dagen enn på morgenurin ved flere anledninger, om jeg ikke drikker noe særlig og holder meg. Men du må huske at det er noen som ikke får positiv test før enda senere enn 12 dpo. ❤️

Kjøp dobbeltpakke CB+ når du først kjøpet på apoteket. Om du holder deg, og ikke drikker mer nå, og urinen virker gul (samle i en kopp, ikke dypp testen i strålen) så vil du nok få riktig resultat for 12 dpo. Jeg har fått sterkere tester på urin utover dagen enn på morgenurin ved flere anledninger, om jeg ikke drikker noe særlig og holder meg. Men du må huske at det er noen som ikke får positiv test før enda senere enn 12 dpo. ❤️

Ja får prøve å huske på det, men er jo heldigvis ikke så lenge til ikm, bare 2 dager om jeg teller fra uttaksdatoen. Synes at de fleste som er gravide får positiv test før 12dpo:-) blir hvertfall gal av denne ventingen :-P blir veldig annerledes når jeg vet at et befruktet egg er satt inn, har jo gitt opp håpet de siste årene, så blir liksom nytt igjen dette :-)

Ja får prøve å huske på det, men er jo heldigvis ikke så lenge til ikm, bare 2 dager om jeg teller fra uttaksdatoen. Synes at de fleste som er gravide får positiv test før 12dpo:-) blir hvertfall gal av denne ventingen :-P blir veldig annerledes når jeg vet at et befruktet egg er satt inn, har jo gitt opp håpet de siste årene, så blir liksom nytt igjen dette :-)

Skjønner deg godt, jeg klarte ikke vente så lenge som deg med å teste. Spent på testen din etterpå! :)

Skjønner deg godt, jeg klarte ikke vente så lenge som deg med å teste. Spent på testen din etterpå! :)

Tror ikke at jeg klarer å holde meg så mye lengre nå, tisser så ofte for tiden, men har klart rett over 3 timer nå og skal prøve å holde meg til litt nærmere halv 12 så får håpe det er nok:-) er så spendt nå og det hjelper heller ikke på tissetrangen :-P hehe

Tror ikke at jeg klarer å holde meg så mye lengre nå, tisser så ofte for tiden, men har klart rett over 3 timer nå og skal prøve å holde meg til litt nærmere halv 12 så får håpe det er nok:-) er så spendt nå og det hjelper heller ikke på tissetrangen :-P hehe

Oh, så spennende! :D

Svak, men positiv :D:D har nettopp tatt den men streken kom etter ca 30sek og blir bare sterkere til mer den ligger

Gratulerer!!! :D :D :D

De blir gjerne sterkere i 20 minutter.

Gratulerer så masse:D :D

Takk for det :) håper at det er riktig resultat, er nok mer enn en skyggestrek men ultra svak. Men har aldri hatt antydning til strek før så tar dette positivt. Venter til onsdag og tar en ny test :)

Last edited:
Klarer ikke å laste opp bilde, veldig dårlig lys så ble et dårlig bilde uansett. Kanskje bare jeg som ser streken siden jeg har sett testen I virkeligheten :) håper den er sterkere på onsdag, venter til da før jeg slipper jubelen løs;):p

Last edited:
Hurraaaa!!! ♡♡♡

Nå er streken helt tydelig :-) nå har "bakgrunnen" I testvinduet blitt helt hvitt så er mye lettere å se;) var lyse, lyse blått en stund.

Har den gjemt i underbukseskuffen min, vil ikke si noe til mannen før onsdag for jeg hadde sagt at jeg skulle vente men jeg klarte det bare ikke :smiley-ashamed008

Så vil jeg heller fortelle han det når testen har blitt sterkere :-)

Takk til alle som Gratulerer, er egentlig helt sikker på at dette gikk, men tenker at jeg prøver å holde meg litt rolig frem til jeg ser stigning :happy:

Gratulerer med positiv test!! :-)

Back
Topp