testdato?

Testdato 29.feb 1pp

Testdato 16mars!! Dette er 2.mnd vi prøver Om det går denne mnd er termin 24november:-D

det nærmer seg testdato 

Leenge til.  17. mars eller noe? Har bestemt meg for å vente til et par dager etter IKM med å teste denne gang.  Mistet i forrige uke, og er veldig redd for å se "gravid" på testen for så miste kort tid etterpå.  Da vil jeg heller bare tro at mensen er forsinket og ikke vite at jeg har vært gravid.

Det sier jeg i hvert fall nå - plutselig har du meg der testende fra 10. mars ;)

Vi har prøvd i 1 måned, ble gravid på første forsøk, men mistet altså i 6+2.  Hiver oss på prøvingen igjen med en gang :)

Squash skrev:
Leenge til.  17. mars eller noe? Har bestemt meg for å vente til et par dager etter IKM med å teste denne gang.  Mistet i forrige uke, og er veldig redd for å se "gravid" på testen for så miste kort tid etterpå.  Da vil jeg heller bare tro at mensen er forsinket og ikke vite at jeg har vært gravid.

Det sier jeg i hvert fall nå - plutselig har du meg der testende fra 10. mars ;)

Vi har prøvd i 1 måned, ble gravid på første forsøk, men mistet altså i 6+2.  Hiver oss på prøvingen igjen med en gang :)

huff så synd   håper det klaffer på nytt denne mnd 

Vanillatwin skrev:
 huff så synd   håper det klaffer på nytt denne mnd 

Ja, det var dumt.  Men det går bra med meg, og jeg er klar for ny spire fortere enn svint

Testdato: 27. februar
PP1
*håååper*

IKM 27.02
Vi har fått 3 barn sammen, og mistet 3 ganger i fjor. Hadde utskraping 23.12 siste gang. Hadde mens i januar, så får vi se da. Tror ikke jeg er gravid, men jo lov å håpe! ;)

testet idaag med  morgenurin men den var negativ.. får prøve igjen på fredag 

Test dagen skulle. Ha vert i dag men testet posetivt på mandag.... Prøvde ikke å bli gravid nå, hadde MA i desember-11. Håper spiren sitter denne gangen ;)

Hadde jeg hatt flere tester hadde jeg testet hver dag nå! hadde IKM på tirsdag, ingen TR, men bare massse symptomer! Hvis det har gått bra denne gangen blir termin 1.november =) *håååpeogønske*

Testdato her er 8.mars. Er sånn ca rundt eggløsning nå, og for andre måned på rad er jeg og/eller mannen syk på ett eller annet vis. Har forsøkt litt likevel da, så håper det klaffer....  Skal prøve så godt jeg kan å vente til det er meget nært testdato denne måneden!

testet idag med cb. 1 dag igjen til tr skal komme. testen var negativ men så lenge ikke tr er her er det fortsatt håp   andre som har testet?

Har kun testet med el-test, og den var negativ i dag. De to gangene jeg har vært gravid, så har jeg testet positivt med el-tester 2 dager før IKM. Men er ikke før torsdag mensen er ventet, så sparer Clearblue Digital til det!

Men har ingen symptomer, så tror ikke det har klaffet denne gang

Lykke til med testing alle sammen

Da lyste det "IKKE GRAVID" mot meg...Kom ikke som noen stor overraskelse, men er trist uansett. Man har alltid et ørlite håp:( Ingen TR enda, men har alltid testet positivt med cb på IKM-dagen før. Så lykke til videre alle sammen:)

Jeg hadde vel testdato på søndag (26. februar). Testet ikke før mandag, men den var jammen positiv!! :D Dette var vel pp 20, så vi hadde mistet litt troen på flere barn... Gleder meg til vi blir enda flere her inne!! :D

Her er test dato: 3 mars!
Vi har prøvd i ca 1 år!
Mulig termin 10november :)

testet nå ,,,,, gravid

Testet positivt 25. februar,  5. dagen på overtid...

En veldig positiv og uforventet overraskelse, ettersom at vi tok en pause i prøvingen og jeg begynte på p-piller etter MA i januar. Var vel det som skulle til :)

Back
Topp