Testdagen i går gikk som....

Hurra og gratulerer såååå mye med positiv test, siwro! Veldig moro og fullt fortjent at det endelig har klaffet for dere! Nyt ferien videre tross vind og sand som blåser :).

Gratulerer! ❤️

Den
Gratulerer så mye med de positive testen :D håper dere kan får litt avbrekk fra sandstormen :)
Den skulle vist gi seg fredag men komme en ny lørddag.veldig kjedeli å kunn sitte inne i syden:/

Gratulere! La inn smilefjes, men d vises visst ikke når jeg er på mobilen.. *smilefjes*

Gratulerer såååå mye

Tusen takk alle skjønne damer.
Livredd er Man for å miste altså. Uke 5 nå og vil bare komme i uke 12 så man er "sikret", kan jo ikke fortelle folk det heller, før man er kommet så langt.har jo så lyst å kjenne noe og føle noe men kjenner ikkeno.:/
Her er sanda borte,hatt 2 dager nå uten sand støv.så 3 dager igjen med soling før man drar hjem.

Skjønner godt at du er engstelig. Det er nok ALLE her inne, i større eller mindre grad, når testen endelig lyser positiv mot en. Jeg har imidlertid bestemt at dette skal gå supert, så bare senk skuldrene du, siwro ;). Hihi, håper de siste dagene med sol og varme før dere reiser hjem blir uten sandstorm! :)

Tusen takk skjønne jenter :-)
går fortsatt bra her med lilletrille, og håper det fortsetter. fått legetime i morgen, da skal vi bestille time for UL. sykhuset sa UL i uke 7. er ikke det veldig tidlig? hva i all verden kan dem se da :O.
føler meg ikke gravid, null tegn:/

Tusen takk skjønne jenter :)
går fortsatt bra her med lilletrille, og håper det fortsetter. fått legetime i morgen, da skal vi bestille time for UL. sykhuset sa UL i uke 7. er ikke det veldig tidlig? hva i all verden kan dem se da :O.
Virker som det er standard med tidlig ultralyd etter ivf fordi de vil se at den ligger på rett plass. I uke 7 tror jeg du får se hjertet slå også :)

Tusen takk skjønne jenter :-)

I uke 7 er den rundet 1 cm og de kan se hjertet slå. :) Jeg var på UL i dag, 6+0 og fikk se hjertet slå, og vi kunne de den lille klumpen og plommesekken. Det er mer å se for hver uke som går.

ååh så spennende <3 sykhuset i bodø ringte meg i går fordi dem hadde fått henvisninga til UL, men sto ingenting mere, så jeg skulle få UL i neste uke eller neste etter der igjen.. er så spendt.. er nå 6+3. så er spendt om det vil fortsette å holde seg fast :-) er vel mange som mister uke 6-8?

Back
Topp