Testdag.....

Gratulerer så uendelig mye!!!!!!

ORIGINAL: ..Lykke..

Jippi[:D][:D][:D]Gratulerer såå mye[:D][:D][:D]

Ps: Så flott at dere lykkes på fryseforsøket-nå fikk jeg litt håp her til mitt fryseforsøk i november[:D]

takk=))
ja nå er det håp for alle, det har vi bevist...hun på klinikken sa i dag at jeg hadde godt befruktede egg nå når vi lyktes med en gang....jeeeeey[8D]

Fantastisk!!!!!

Gratulere så masse

Juli er en fantastisk måned å få baby i, har sjølv en juligutt fra før

ORIGINAL: 11Giggs

Gratulerer med spire

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye.... Kjenn på den følelsen at du endelig skal bli mamma[:)][:)] Helt fantastisk[:)][:)]

Utrolig bra!!!!![:)] Gratulerer så mye[:)] Håper vi andre kan dilte etter deg i juli forumet, og at flere følger etter i de kommende mnd[:)][:)]

Gratulerer så mye, dette var skikkelig artig å lese.
Tenk nå blir du tobarnsmor til to prøverør.

Skulle ønske jeg kunne følge etter deg inn i juliforumet, men her er det ikke noe søskenforsøk, er for gammel....så det for vi ikke. Desverre, dersom jeg hadde bodd i Sverige/Danmark/Finland så hadde vi fått søskenforsøk...men slik er det nå da.

ORIGINAL: Anne L

Gratulerer Og lykke til videre i svangerskapet!

sign. Håpar eg kjem etter 1. nov[:)]

Takk jenter=))
Randålf: ja det gjør jeg virkelig [8D] har en gutt oxo, så er deilig å få oppleve det igjen[:)] er kjempehldige som får 2 icsi barn[:)]

Ida: ja det håper jeg oxo[8D]

ORIGINAL: twinanne

Gratulerer så mye, dette var skikkelig artig å lese.
Tenk nå blir du tobarnsmor til to prøverør.

Skulle ønske jeg kunne følge etter deg inn i juliforumet, men her er det ikke noe søskenforsøk, er for gammel....så det for vi ikke. Desverre, dersom jeg hadde bodd i Sverige/Danmark/Finland så hadde vi fått søskenforsøk...men slik er det nå da.

Takk, ja sant jeg er...så det finnes håp jenter...det trodde ikke jeg før vi fikk småen[:)]
Og du snuppa....det er kjedelig at reglene er sånn[&:] men tenk på hvor heldige dere er som har lille gutten deres[8D] livet vårt har fått en ny mening som mamma[:)][:)][:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: Anne L

Gratulerer Og lykke til videre i svangerskapet!

sign. Håpar eg kjem etter 1. nov[:)]

Håper jeg oxo og at du drar med deg resten av de som er igjen...vi har hatt babyboom her før og skal ha det igjen[8D][8D][8D]

ORIGINAL: 11Giggs

Gratulerer med spire

takk[:)]

Back
Topp