testdag i uke 48?

Vanillatwin

Elsker forumet
noen som har testdag i uke 48? lage en oppdatert liste over hvem og resultat? :)
*nyperose*                 - usikkert men i uke 48 
Pjokkenmamsen          - 3 desember
Frk.Turkis                    - 7 desember uke 49 
*MommyToBe*            - 30 november
Lucky90                       - 2 desember
Tullehøna                     - 4 desember
mammatil2prinsesser    - 1 desember
*TryllTryll*                   - 30/1 desember
missmini                       - 22 november uke 47
Havets fru                     - 22 november
miss M28                      - 3 desember
mammamø2                 - 25 november
lulan                            - 26 november
 
jeg skal etter planen ha testedag i uke 48. Kan hende det blir litt kluss siden jeg akkurat har sluttet på p-piller. Men får håpe ting går som det skal og at jeg kan teste i uke 48.
 
så koselig  masse lykke til 
 
Etter kluss i forrige syklus og om jeg skal følge den så havner min ikm i den uken ja, rundt 1. desember eller noe :)
 
ingen andre?? 
 
Henger meg med på testinga jeg også :) her skal det testes 2 des :) Masse lykke til alle sammen !!! :)
 
skulle inn å skrive meg opp, men ser du kom meg i forkjøpet :P takktakk

Var veldig kluss med tr denne mnd da, så kan jo hende det blir det nå og, men hvis el kommer når det pleier så er ikm 4. des :) håpe håpe!

lykke til jenter :D
 
spennende dette jenter 
 


missmini skrev:
jeg har testdag den 22nov , uke 47:-)


masse lykke til :) vil du jeg skal sette deg opp på lista?
 
Skal teste 1 desHar ikm samme dag<3
 
IKM 29. November.. Veit ikke helt om jeg "tørr" å teste da.. Så om ikke TR kommer tester jeg sikkert 1. Desember :-)
 
Hei Ikke får å virke pirkete altså , men så tilfeldigvis at ikm datoen som står på meg er feil. Den rette datoen er 3.desember.
 
... jeg skal vel inn på denne lista jeg også, har bare tittet innom noen ganger.

Føler bare at tiden går så mye fortere om jeg ikke har følger med... Er inne på 3 pp nå, er ikke sliten, men sånn " det skjer når det skjer" innstilling...

IKM 3 des... rundt der engang...
 
begynner å bli noen nå :) dette blir morro 
 
25 november, uke 47 emoticon
 
ble ikke uttak når vi håpa.. follikene vokser for sakte. så uttak og innsett ble utsatt noen dager 
 


Frk. turkis skrev:
ble ikke uttak når vi håpa.. follikene vokser for sakte. så uttak og innsett ble utsatt noen dager 


Uffa.. :-( Så kjiiipt.. 
Men håper resultatet er positivt utansett når den tiden kommer for testing :-D
 
Back
Topp