Testdag i morgen...

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
I morgen er det 2 uker siden innsett og altså testing :) Har egentlig ikke troa på at det har gått...

Testet i går, den var negativ :( Og i går og i dag har jeg hatt skikkelig humør svingninger, som pms :/

Men om det blir negativt, sier alle klinikker at en skal fortsette på medisiner i to dager til, fordi fryseegg kan være litt trege...? Hører til St.Olavs, noen som vet om dems praksis?

Håper så inderlig den blir positiv ;) Men tror ikke det :'(

I morgen er det 2 uker siden innsett og altså testing :) Har egentlig ikke troa på at det har gått...

Testet i går, den var negativ :( Og i går og i dag har jeg hatt skikkelig humør svingninger, som pms :/

Men om det blir negativt, sier alle klinikker at en skal fortsette på medisiner i to dager til, fordi fryseegg kan være litt trege...? Hører til St.Olavs, noen som vet om dems praksis?

Håper så inderlig den blir positiv ;) Men tror ikke det :'(
Håper du får deg en gledelig overraskelse i morgen :-)

Blank test... :(

Prøve å koble ut og nyte sommeren nå da... Men litt tungt ja :/

æsj så dumt! gi deg lov til å sørge litt, så får du nyte sommeren og kanskje prøve igjen til høsten ?

:( klem til deg

Sender deg en stor klem og håper du gradvis finner tilbake motet og går på med optimisme når høsten setter inn.

Tusen Takk for hilsninger... Ringte St.Olavs, fullt frem til oktober, så blir lang pause... :( Men skal prøve å nyte sommeren nå da ;)

Kjipt at du testa negativt! Men prøv å nyte sommaren likevel! Klem

Huff, så leit.. Føler med deg. Prøv å nyte sommeren, det er tross alt en deilig tid.. Klem

Skal klare å nyte sommeren :) Er jo så heldig at jeg har ei snuppe på 21 mnd fra før, så det går nok bra ;)

Selvfølgelig lei meg over at det ikke ble spire nå, men satser på at ny runde til høsten går bra ;)

veldig trist at dette ikke gikk veien nå... krysser fingrene for høster :)

Kos deg med snuppa di i sommar og så må du ha masse, masse lykke til til hausten igjen! :) God sommar!

Back
Topp