Testa nå....

Uff då.. Men du må ikkje gi opp håpet. Er jo ei stund til testdagen din. Du er på dag 10 no?

Ska fortsetta å kryssa fingrane godt for deg[:)]

Stemmer det som Vestlandsjento sier at du er på rugedag 10? Jeg testa også negativt på rugedag 10, med morgenurin. Så ikke gi opp håpet enda!

ORIGINAL: babyT

Stemmer det som Vestlandsjento sier at du er på rugedag 10? Jeg testa også negativt på rugedag 10, med morgenurin. Så ikke gi opp håpet enda!

Ja jeg er på rd 10. Godt at ikke alt håp er ute. Får holde fast i det og at du har opplevd det samme. Var jo ikke morgenurinen en gang hos meg. Legen min sa at det antagelig ville vises på test i dag. Men tror hun tenkte litt feil.. Hun regnet på hvor mange ganger hcg- nivået kan ha økt siden innsetting. Kan vel ikke regne fra innsetting... Må vel bli fra dagen egget fester seg?
Når testet du på nytt og testet positivt?

ORIGINAL: hestehov1

ORIGINAL: babyT

Ja jeg er på rd 10. Godt at ikke alt håp er ute. Får holde fast i det og at du har opplevd det samme. Var jo ikke morgenurinen en gang hos meg. Legen min sa at det antagelig ville vises på test i dag. Men tror hun tenkte litt feil.. Hun regnet på hvor mange ganger hcg- nivået kan ha økt siden innsetting. Kan vel ikke regne fra innsetting... Må vel bli fra dagen egget fester seg?
Når testet du på nytt og testet positivt?

Man må nok regne fra det fester seg, ja. Jeg testa negativt på rugedag 10 og positivt på rugedag 13. Etter det har strekene bare blitt sterkere, og imorgen skal jeg ta blodprøven.

Vent noen dager til før du tester på nytt [:)]

Ikke gi opp håpet.
Kan være som de andre sier at du har testet for tidlig.

Håpet er nok ikke ute ennå, så eg skal krysse alt eg har for deg[:)]absolutt alt[:D]

Det er riktig det man skal regne fra festingen skjer og så er det normalt å få en positiv test 3 dager etter festing, noen kan får på dag 2 men det er skjelden, mer vanlig at noen får positiv på dag 4 etter festingen slik jeg har kjønt dette her. Men regelen sier dag 3 etter at festingen har sjedd.

Jeg fikk positiv tidlig på dag 10 etter egguttaket, dvs at egget hadde estet seg senest på dag 7 etter egguttaket for min del, men det er mer normalt å få en positiv test senere.

Så det er fortatt tidlig for deg, en om 2-3 dager bør du få en positiv test i forhold til det normale, men noen er treige der også til og med i en naturlig syklus. Så alt håp er ikjke ute før TR dukker opp for å si det på den måten.

ORIGINAL: Baby klar..

Krysser fingene for deg at det blir positivt på testdagen din[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Håpet er nok ikke ute ennå, så eg skal krysse alt eg har for deg[:)]absolutt alt[:D]

Back
Topp