Testa i dag

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Har testdag mandag, men venter mens lørdag (skjønner ikke hvorfor man skal ha testdag da???? Og ikke bruker jeg hormoner)
Testa i dag også, som de foregående dagene... Testen er så blendahvit som det kan gå ann... :( Sist jeg ble gravid på samme type forsøk, frys uten hormoner (i november) så fikk jeg positiv test dag 10, så dette er nok et dårlig tegn :( og jeg har så mye murringer så det kjennes ut som mensen skal komme allerede i dag :(
Er det noen som har testa negativt helt opp mot forventet mens?

Sent from my iPhone using BV Forum

krysser fingrene for deg:-) trenger ikke være negativt, så håper det med deg.
Er positivt så lenge du ikke blør da:-)
lykke til:-)

Håper du får postiv test på testdagen. Lykke til :-)
Negative tester er så ufattelig kjedelig! :/ men alt håp er ikke ute enda :)

Negativ test i dag også.... Mensen er nok like rundt hjørnet :(

Uff og æsj :(! Det var fryktelig trist og leit, OleBrum :crybaby2. Det er liksom ingenting som kan trøste akkurat nå, men jeg sender en klem din vei uansett :Heartbigred. Håper du klarer å finne tilbake pågangsmot og krefter til en ny runde straks dette er fordøyd!

Åneiiii! Det er så forbanna trist med disse negative testene! :( Sender deg en stor klem ❤❤

♡trøsteklem♡

Kjempe trist ;-( unødvendig med de negative testene! Når skal du i gang igjen ? Du får prøve å se frem til neste forsøk, for da skal gullegget sittes inn ;-)

Da kom mensen, så i natt blir det party og camping ;) jaja ikke så gæli at det ikke er godt for noe :P må jo passe på og leve mens en kan :D ;)

Huff, dette var leit:-( sender deg en god klem

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjedelig:/ men kos deg masse i kveld, tiden der du ikke kan drikke kommer snart , så nyt et glass med noe kaldt i mens du kan ;) når e du igang med nytt forsøk? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vet ikke, så fort som mulig håper jeg... Skal i gang med 2. forsøk nå, så da blir det nesespray og sprøyter og uttak og ferskforsøk :) Skal ringe i morgen og snakke med de :)

Uff så trist :( nå kjenner jeg at jeg gruer meg mye. Skal på min andre kontroll imorgen for å se om slimhinna er tykk nok nå for fryseforsøk..

Back
Topp