C C-40526963 Første møte med forumet 23 Mar 2025 #1 Tok disse nå og syntes jeg skimter noe. Men syntes streken så litt tynn ut? Streken kom innenfor tidsfristen. Vedlegg IMG_4453.jpeg 1.016,3 KB · Visninger: 57
Tok disse nå og syntes jeg skimter noe. Men syntes streken så litt tynn ut? Streken kom innenfor tidsfristen.
Kinelill Elsker forumet Assistert-jentene Mailykken 2025 23 Mar 2025 #2 C-40526963 skrev: Vis vedlegget 456913Tok disse nå og syntes jeg skimter noe. Men syntes streken så litt tynn ut? Streken kom innenfor tidsfristen. Klikk for å utvide … Ser definitivt noe, men vanskelig å vite om det er skygge. Spørs om du bare må smøre deg med tålmodighet og teste igjen i morgen!
C-40526963 skrev: Vis vedlegget 456913Tok disse nå og syntes jeg skimter noe. Men syntes streken så litt tynn ut? Streken kom innenfor tidsfristen. Klikk for å utvide … Ser definitivt noe, men vanskelig å vite om det er skygge. Spørs om du bare må smøre deg med tålmodighet og teste igjen i morgen!
C C-40526963 Første møte med forumet 24 Mar 2025 #3 Kinelill skrev: Ser definitivt noe, men vanskelig å vite om det er skygge. Spørs om du bare må smøre deg med tålmodighet og teste igjen i morgen! Klikk for å utvide … Takk for svar prøver på nytt i dag
Kinelill skrev: Ser definitivt noe, men vanskelig å vite om det er skygge. Spørs om du bare må smøre deg med tålmodighet og teste igjen i morgen! Klikk for å utvide … Takk for svar prøver på nytt i dag