Test

Flykua

Betatt av forumet
Har dere tatt en eller flere tester?

Flykua skrev:
Har dere tatt en eller flere tester?

jeg tok SEKS!:) he he... 

1. Clear blue plus
2. A1
3. Rfsu
4. Clearblue digital med uke indikator
5. Clearblue digital med uke indikato
6. Clearblue digital med uke indikator

Jeg tok tre ...

2 cb plus og en cb med ukeindikator .... 

Æ har tatt 5 billigtesta å ein clearblue me ukesindikator :)

Har faktisk bare tatt en test denne gangen. Men skal til legen på fredag, så får jo svar da :P 

har bare tatt 1denne gangen! men føler på hele kroppen at jeg er gravid! :P skal til legen over helga så da blir det vell ny test der! :)

lickedi skrev:
har bare tatt 1denne gangen! men føler på hele kroppen at jeg er gravid! :P skal til legen over helga så da blir det vell ny test der! :)

Føler det veldig godt jeg også! 

Jeg har tatt en test. Gidder ikke bruke penger på tester når jeg har fått det bekreftet;)

To billitester (den ene var så svak så måtte ta en til dagen etter for å være sikker). Men mannen mente begge var for svake så måtte ta en digital med ukes indikator for han måtte se at det stod GRAVID.

Hadde noen strimmeltester liggendes, så fant ut at jeg kunne bruke de igårkveld...
Brukte to, og de viste det samme! :P

Tror jeg tok 6 tester, 3 billigtester, 2 clearblue og en clearblue digital.

Jeg tok 2 tester. Apotek 1 sin test.
Den første på 12 dpo, svak, men tydelig positiv.
Den andre 14 dpo(ikm), sterkere, tydelig positiv.

Kjenner godt at jeg er gravid, trenger ikke teste noe mer 
Men blir jo spennende med hcg-prøve hos legen om tre uker!

Kun en, orker heller ikke bruker på penger på flere. Tok en digital, og stoler på at den virket;) Ellers er det vel liten tvil, kvalmen er nok tester i massevis den;/

Har tatt flere. Bruker sånne 1-krones tester, så jeg er ikke så bekymret for pengebruken. Det tok lang tid før strekene mine ble ordentlig synlige, så jeg måtte ta flere for å føle meg sikker.

Jeg har tatt 3 tester.. :)

2 strimmel tester m/1 ukes mellomrom og 1 CB digital.

titt titt:) bare lurte på hvor du kjøper dine tester jeg?:) for jeg har vært uheldig å mulig mistet nå, men fikk beksjed å teste i en stund framover, og da blir det litt dyrt om jeg skla kjøper de dyre på apoteket hver gang :P jeg har handlet på billigtester.no eller noe før. er det der du handler dine?:)

Hemmelig en stund! skrev:
Har tatt flere. Bruker sånne 1-krones tester, så jeg er ikke så bekymret for pengebruken. Det tok lang tid før strekene mine ble ordentlig synlige, så jeg måtte ta flere for å føle meg sikker.

Har tatt 5 tester tror eg, brukte opp de eg hadde igjen av billigtester :) Tok en hver dag til det var tomt. Også tatt en CB, men den funket ikke, irriterende med en så dyr test så gadd ikke kjøpe ny. 

Jeg bestilte 5 billigtester, har tatt 3 av de. Hadde egentlig ikke trengt det...men vet ikke hva jeg skal gjøre med de, skal ikke ha flere barn etter denne;-)

Jeg tok flere billigstrimler, en A1 og en CB m/ukesindikator. Jeg spottet leeenge, og ville helst forsikre meg om det gikk noelunne greit :)

Back
Topp