Test vårt nye forum - vinn gavekort!

• Trådstarter Trådstarter Prikken
  • Opprettet Opprettet
Nei, dette var forvirrende og uoversiktlig, synes jeg. Men det går seg vel til, akkurat som hver gang facebook skifter utseende.

ORIGINAL: metalmom

ORIGINAL: turboquattro

jeg liker ikke det nye testforumet. det gamle er bedre. [8D]

Helt enig. Det nye forumet blir for likt andre forum hvor jeg ikke orker være medlem fordi det er for uoversiktlig. Liker forumet slik det er nå.

kunne ikke vært mer enig!!
grunnen til at jeg trives her og ikke en annen plass er blant annet nettop den enkle og oversiktelige layouten som er her nå! [8D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Liker best denne utformingen jeg, men det kan jo ha noe med vanen og gjøre. [:-]

Enig[;)]

Var også en rar layout på den andre

Er forferdelig dårlig brukergrensesnitt, vanskelig å navigere, og uoversiklig oppsett på siden.
Og masse gamle tråder. Antar at akkurat det er et problem som fjernes så fort forumet tas i bruk.
Som andre har nevnt, er nettopp layouten slik den er idag, årsaken til at jeg er medlem og bruker forumet her, fremfor andre..

ORIGINAL: Pijah

Er forferdelig dårlig brukergrensesnitt, vanskelig å navigere, og uoversiklig oppsett på siden.
Og masse gamle tråder. Antar at akkurat det er et problem som fjernes så fort forumet tas i bruk.
Som andre har nevnt, er nettopp layouten slik den er idag, årsaken til at jeg er medlem og bruker forumet her, fremfor andre..

Sign.

Men på enkelte forum kan en velge layout selv, kanskje dette hadde vært en mulighet? Så kan gamle travere ha det på gamlemåten, og så kan folk velge den glorete hvis de vil. Men håper de bare lar det være som det er [8D]

ORIGINAL: Venter en liten

oi, veldig stor forandring fra dagens forum! Må nok si jeg liker dagens best! Men det har vel med tilvenning å gjøre. Litt slitsomme farger var det da.

Synes hele greia var litt rotete og nye tråder bør absolutt komme først.

Likte ikke at når man er inne i et innlegg så må man helt opp på siden igjen for å trykke inn til den kategorien man var i. Kan jo alltids trykke tilbake øverst på nettleseren, men da blir ikke tråden merket som lest....

også synes jeg det var litt trist og fargeløst.

synes også det hadde vært bedre om man kunne trykke seg rett inn på sitt terminforum, i stedet for via årstallet.

Syns den virka grei jeg.

Det med at en må trykke her og der for å komme på termin forumet er jo ikke noe problem. Jeg har lagra mine forum på favoritter så jeg slipper å logge inn. Kan ikke huske sist jeg brukte brukernavn og passord.

Likte layouten.

Joda tror alt linken min ble postet endel ganger, litt surr på siden...
Men er vel en vanesak[8D]

Likte den ikke, og enig med mange over her....
Forsvinner dette "gamle" forumet så forsvinner jeg oxo....
Håper det gamle forumet kan være en stund til iallefall, om det forsvinner helt og når?
Fører dere over topp trådene og månedenes viktigste tråder og alt vi har laget?
Eller må man lage alt på nytt???

SLitsomt mye reklame på siden og litt rotete. Trives best med det gode gamle jeg[&:][&:]

Også gikk det veldig tregt.

Liker best denne utformingen jeg, men det kan jo ha noe med vanen og gjøre. [:-]

Helt enig.
Liker ikke at innleggene får så liten plass, ser jo ut som halve skjermen er dekket av reklame og tomrom..

Iiiik! Hvorfor har det kommet en sånn "Share-knapp"?[:-] Share på facebook f.eks.[X(]

ORIGINAL: LadyZ

Henger meg på denne [:)]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Iiiik! Hvorfor har det kommet en sånn "Share-knapp"?[:-] Share på facebook f.eks.[X(]

ikke ønskelig....

ORIGINAL: JeanetteR

Jeg kjenner jeg allerede gruer meg til å logge inn på bv med ny layout.. syns det var møkk jeg!

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Looney

SLitsomt mye reklame på siden og litt rotete. Trives best med det gode gamle jeg[&:][&:]

Også gikk det veldig tregt.

Jeg synes også alt gikk treigt.

det står jo at siden dette er en prøve så vil det gå litt tregt.......

Back
Topp