Test tyding?

Jeg fikk en som var såvidt sterkere enn din, men hadde heldigvis en annen type hjemme som ga mye bedre utslag på samme urin (morgenurin).

Gratulerer så mye og velkommen!

De i grønn pakning? Wandfo eller noe? Liker de best og trodde det var de jeg hadde bestilt men den gang ei. Har bestilt nå;) stoler ikke på noe som helst før jeg ser er sterkere strek [emoji23]

Gratulerer og velkommen i termingruppa Oktober 2017! :)

Takk:) jubler ikke for høyt før jeg ser stigning/sterkere test. Er usikker på om jeg jubler i det hele tatt [emoji23] forstå meg rett. Etter å ha slitt med infertilitet i 10 år og vært prøvere i til sammen 8 år for å få de to vi har nå så er det jo kjekt at kroppen funker men dette var på ingen måte planlagt og passer svært dårlig [emoji14] men hjertelig velkommen uansett såklart[emoji173]

ac4ce4169449054b4dec533b1c086e66.jpg

Her er mine tester. Og jeg må bare si at jeg er veldig fornøyd med de rosa babyplan testene, de er veldig følsomme. Og de andre er de testene i den grønne pakningen, husker ikke hva de heter. Og det er tydelig forskjell i styrken på de [emoji6]

De i grønn pakning? Wandfo eller noe? Liker de best og trodde det var de jeg hadde bestilt men den gang ei. Har bestilt nå;) stoler ikke på noe som helst før jeg ser er sterkere strek [emoji23]

Mnei, jeg hadde en strimmel fra billige-tester.no, den prøvde jeg først med ikke særlig utslag. Deretter hadde jeg en A1 heter det vel, Apotek1 sitt eget merke. Den ga en passe sterk strek, slik at det, for min del, ikke levnet tvil om at her var det noe :)

Mnei, jeg hadde en strimmel fra billige-tester.no, den prøvde jeg først med ikke særlig utslag. Deretter hadde jeg en A1 heter det vel, Apotek1 sitt eget merke. Den ga en passe sterk strek, slik at det, for min del, ikke levnet tvil om at her var det noe :)

Kjøpe meg en sånn i dag jeg da :)

Kjøpe meg en sånn i dag jeg da :)

Samme ettermiddag kjøpte jeg også en clear blue digital for å dobbeltsjekke neste morgen, og da var det helt tydelig med gravid 1-2 uker :)

Må nok takke for meg. Fikk aldri stort sterkere tester og i dag begynte jeg å blø. Ante ugler i mosen ganske kjapt men ikke villet innse det. Har historikk på habituell abort. Ikke planlagt denne graviditeten, men rart med det....:(

lykke til alle sammen her inne <3

Back
Topp