Test-svar på digital test!

Lykkeligmamma!

Forelsket i forumet
September To Remember 2022
Hei

For 6 dager siden (søndag) testet jeg positivt på digital test med 2-3 uker. I dag ville jeg teste igjen og forventet å få opp 3+, men det stod fortsatt 2-3 uker jeg har ingen symptomer utenom litt ømme pupper og har vært gravid før og da vært veldig dårlig i uke 6. Derfor ville jeg teste igjen. Nå ble jeg veldig redd om noe har skjedd. Noen som har opplevd feil på ukene?

Takknemlig for svar

Tok 9 dager fra jeg fikk 2-3 før jeg fikk 3+. Har du åpnet testen å sett? Det er nok bare snakk om et par dager før du får 3+. Alle produserer hcg i forskjellig tempo:) trenger ikke bety at noe er galt!

Tusen takk for svar, godt å høre:).. hva mener du åpnet testen å sett?
Du kan åpne den digitale testen. Inni der ligger det to teststrimler - den med to streker på er den som viser hvor langt du er på vei. Da kan du se hvor sterk streker er ifht kontrollstreken:happy: du finner bilder om du googler det

Sniker fra april: jeg fikk 3+ og noen dager senere fikk jeg plutselig 2-3 på en test, før det gikk tilbake til 3+ igjen. Så man kan ikke stole helt på disse testene :rolleyes: jeg er nå i uke 16 og alt har sett fint ut så langt her:D

Skjønner frykten din :Heartred Men er visst flere her inne som har opplevd å få feil på testen. Ganske utrolig, men. Hvis du er veldig urolig, ville jeg kanskje bestilt UL til neste uke? :Heartred

Back
Topp