Test spm

siwro

Gift med forumet
HEEEEIIIIIIIA!!!!

Lurer på litt ang test..
Jeg tok en i morrest 05.30.men la meg igjen etterpå, og så på testen med bare lyset fra mobilen, da syntes jeg jeg så to svake streker, nå 4 timer etter ser jeg tydelig en svak strek, men kan jo ikke stole på det når det er 4 timer siden jeg testet, er bare såååååå spendt....men tørr ikke stole på før jeg har sett skikkelig strek og med en gang når den skal tas...så må vel ta ny i morgen tidlig...er den ikke positiv så tror jeg jeg dør[:D]
er helt i hundre og førti....tror jeg gleder meg for mye....men sammtidig har aldrig vært så langt over tiden+++

Kjempe spennende hvis du syns du så to svake streker med en gang også, med lyset fra mobilen! [:)] Skjønner ikke at du greide å ligge stille da! [:D] Ville ha løpt inn på badet og studert den i flombelysning jeg! [:D][:D][:D] Testen etter fire timer kan du vel ikke stole på, men syns det er positivt likevel jeg, for jeg har alltid bare fått blenda-hvite tester...

Lykke til med ny test! [:)] 

Mhm angrer på jeg ikke løpte inn på badet, men sikkert pga jeg har hatt lite trua..
men det har aldri vært slikt før, har tatt tester til millioner hehe og alle har vært snøhvite både etter 5 minm 4 time og dagen etter hehe......håpe på............guuuuuuud altså, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....

ORIGINAL: Tøysa

Kjempe spennende hvis du syns du så to svake streker med en gang også, med lyset fra mobilen! [:)] Skjønner ikke at du greide å ligge stille da! [:D] Ville ha løpt inn på badet og studert den i flombelysning jeg! [:D][:D][:D] Testen etter fire timer kan du vel ikke stole på, men syns det er positivt likevel jeg, for jeg har alltid bare fått blenda-hvite tester...

Lykke til med ny test! [:)] 

Hmmmm... den er kinkig! Jeg krysser fingrene for sterkere streker i morgen, hvilken RD er du på? :)

RD=rugedag?? jeg er ikke ruger enda hehe venter på time i tromsø til forsamtale, men er på syklusdag 40, og det lengste syklusen noen gang har vert på har vært syklusdag 34-35..hihi.....håpe på håpe på....vil tro....er den neg i morra, blir jeg mer skuffet enn noen gang, har aldri hatt noe antydning til strek uansett hvilken tid jeg har sett på testen..

ORIGINAL: Vakle

Hmmmm... den er kinkig! Jeg krysser fingrene for sterkere streker i morgen, hvilken RD er du på? :)

Den der er vankelig ja, skal jo egentlig ikke tyde svar etter utgått tid, meeeeen[:D][:D][:D] Du får ta en ny tes og håper den er mer positiv[:)][:)]

Åh! Det eneste du kan gjøre er å ta en ny test imorgen. Håper virkelig den er positiv!

sign

ORIGINAL: Nesing

Å, guri, dette er spennende i morgen! Håper du får en knallpositiv test som ikke levner noen som helst tvil. Tenk så fantastisk å få det til rett før dere skulle inn til forsamtalen da [:)][;)]. Lykke til! 

Enig med Nesing [:)]

Å, guri, dette er spennende i morgen! Håper du får en knallpositiv test som ikke levner noen som helst tvil. Tenk så fantastisk å få det til rett før dere skulle inn til forsamtalen da [:)][;)]. Lykke til! 

dette er super spennende!![:D]

Håpar den er positiv! Det hadde jo vert fantastisk! Ingenting er jo bedre enn å få det til på den naturlige måten om mulig! Lykke til! [:)]

Dette her er spennendes, tek om du er en av miraklene her inne da.
Lykke til med testing i morgen

Back
Topp