Så første test søndag og i går testet du med digital og fikk 1-2? Hvis man kan stole på digital er du mellom 8 og 15 dpo i dag, og det passer vel greit med ikke så sterk test? Men så tror du kanskje du er mer? Hvis du bor i Agder kan du få noen babyplan-tester fra meg.Jeg har prøvd å google disse rfsu-testene for å se hvordan de utvikler seg over tid, men alle treffene jeg får opp er "rfsu svak strek?".
![]()
Tusen takk for tilbudet, men jeg bor oppe ved Lillehammer, så det blir litt langt <3 Jeg tror det som stresser meg at det virker som om testene blir svakere eller ihverfall ikke sterkere og jeg trodde at de skal bli sterkere uansett når man først har fått positiv test, men om det er slik at det kan ta tid for å bygge opp HCG om eggløsningen er senere så kan det kanskje være det? Jeg har hørt mye negativt om RFSU sine også, kanskje jeg skulle prøvd å få tak i en ny en. Jeg har en til digital, men vil ikke bruke den før på søndag igjen eller neste uke, mulig det er kroppen min som kommer til treigt i gang. Jeg sjekket livmortappen tidligere og den har flyttet seg langt bak og er lukket, som den skal i tidlig graviditet, så den har forflyttet seg siden ikm, da var den lavt nede og lukket. Men jeg aner ikke om det er noe som har noe betydning ved kjemisk. Jeg kjenner at jeg synes det er utrolig ukomfortabelt å ikke vite. Kanskje jeg er gravid, kanskje ikke? Og om det er en kjemisk må jeg jo vente på mensen før vi kan begynne igjen.. nei huff jeg vet ikke.
tusen takk for at dere tar dere tiden å svare, det hjelper litt <3
Jeg har prøvd å google disse rfsu-testene for å se hvordan de utvikler seg over tid, men alle treffene jeg får opp er "rfsu svak strek?".