Test som ikke ble sterkere?

Så første test søndag og i går testet du med digital og fikk 1-2? Hvis man kan stole på digital er du mellom 8 og 15 dpo i dag, og det passer vel greit med ikke så sterk test? Men så tror du kanskje du er mer? Hvis du bor i Agder kan du få noen babyplan-tester fra meg. :hilarious: Jeg har prøvd å google disse rfsu-testene for å se hvordan de utvikler seg over tid, men alle treffene jeg får opp er "rfsu svak strek?". :confused005

Tusen takk for tilbudet, men jeg bor oppe ved Lillehammer, så det blir litt langt <3 Jeg tror det som stresser meg at det virker som om testene blir svakere eller ihverfall ikke sterkere og jeg trodde at de skal bli sterkere uansett når man først har fått positiv test, men om det er slik at det kan ta tid for å bygge opp HCG om eggløsningen er senere så kan det kanskje være det? Jeg har hørt mye negativt om RFSU sine også, kanskje jeg skulle prøvd å få tak i en ny en. Jeg har en til digital, men vil ikke bruke den før på søndag igjen eller neste uke, mulig det er kroppen min som kommer til treigt i gang. Jeg sjekket livmortappen tidligere og den har flyttet seg langt bak og er lukket, som den skal i tidlig graviditet, så den har forflyttet seg siden ikm, da var den lavt nede og lukket. Men jeg aner ikke om det er noe som har noe betydning ved kjemisk. Jeg kjenner at jeg synes det er utrolig ukomfortabelt å ikke vite. Kanskje jeg er gravid, kanskje ikke? Og om det er en kjemisk må jeg jo vente på mensen før vi kan begynne igjen.. nei huff jeg vet ikke.

tusen takk for at dere tar dere tiden å svare, det hjelper litt <3

Ville forsøkt med annen test. Hvis du ser på min rsfu strimmel for 2 dager siden, så er den svært svak, men slo ut på digital 1-2. Tok en cb idag som viser noe helt annet og har ikm i morgen.

Vedlegg

• 20191209_062514.jpg
    20191209_062514.jpg
    18,7 KB · Visninger: 61
  • received_777028602709973.jpeg
    received_777028602709973.jpeg
    18 KB · Visninger: 61
Da har jeg kjøpt inn Apotek 1 sin test, den skal vel være bra? Kjøpte to stk så jeg kan prøve en imorgen og om to dager igjen.

Da har jeg kjøpt inn Apotek 1 sin test, den skal vel være bra? Kjøpte to stk så jeg kan prøve en imorgen og om to dager igjen.

Anbefaler deg å kjøpe fra billige-tester.no :) de er gode og koster ikke så mye! Også får du flere i pakken med en gang :)

Anbefaler deg å kjøpe fra billige-tester.no :) de er gode og koster ikke så mye! Også får du flere i pakken med en gang :)

Går det ikke denne gangen så gjør jeg det, men ville gjerne ha tester sånn at jeg kan teste imorgen, postgangen tar litt lengre tid nå enn jeg kan vente :)

Da fikk jeg tatt nye prøver idag, første dag på lenge med ikke utvannet urin. Tok en RFSU og en fra Apotek 1, men de har sluttet med A1 testene og kjører nå noe kalt «Metode» som skal være helt lik, men jeg så at dette er tidlig test på 10 i sensitivitet, så vet ikke om at det er noe å juble for at den er sterkere enn A1 på søndag? Jeg skal ihvertfall ta igjen om to dager for å se, men selv RFSU’en var sterkere idag.

Vedlegg

• FC7DBC1F-44DF-4E9E-9F65-509409EA1D54.png
    FC7DBC1F-44DF-4E9E-9F65-509409EA1D54.png
    239,7 KB · Visninger: 105
  • 10ABCF25-26CB-4D1A-B9AC-135966F37550.png
    10ABCF25-26CB-4D1A-B9AC-135966F37550.png
    234,3 KB · Visninger: 106
Jeg har også begynt å merke mer symptomer nå igår og idag så jeg lurer på om jeg rett og slett ikke er så langt på vei som jeg trodde. Idag er det to uker siden eggløsningen, mulig jeg egentlig er 4+0 idag og ikke 4+5?

Jeg har også begynt å merke mer symptomer nå igår og idag så jeg lurer på om jeg rett og slett ikke er så langt på vei som jeg trodde. Idag er det to uker siden eggløsningen, mulig jeg egentlig er 4+0 idag og ikke 4+5?
Det høres mer rett ut ja. Hvis man har en ekstra lang syklus, så blir sikkert menstermin litt feil. Litt kjedelig å bli satt litt tilbake, men i lengden vil det jo ikke si så mye. :)

Det høres mer rett ut ja. Hvis man har en ekstra lang syklus, så blir sikkert menstermin litt feil. Litt kjedelig å bli satt litt tilbake, men i lengden vil det jo ikke si så mye. :)

Jeg har bare satt termin som vil komme med denne eggløsningen sånn at i verste fall blir jeg satt frem istedenfor tilbake ved UL, haha! Tenker at om disse testene fortsetter å bli sterkere bestiller jeg en ekstra UL i Januar for å være på den sikre siden.

Da har denne også blitt sterkere så da tenker jeg at jeg kan roe meg ned :)

Den øverste på begge bildene er fra idag, den andre staven er fra torsdag og den andre strimmelen er fra i går!

Vedlegg

• 415249C8-49BF-40EF-90E2-32C39C084F7B.jpeg
    415249C8-49BF-40EF-90E2-32C39C084F7B.jpeg
    25,7 KB · Visninger: 74
Glemte strimmeltesten!

Vedlegg

• 1F003108-0895-45C5-8684-1BFD3188EB5B.jpeg
    1F003108-0895-45C5-8684-1BFD3188EB5B.jpeg
    29,4 KB · Visninger: 64
Da har denne også blitt sterkere så da tenker jeg at jeg kan roe meg ned :)

Den øverste på begge bildene er fra idag, den andre staven er fra torsdag og den andre strimmelen er fra i går!
Så bra! :happy093

Tatt noen flere tester? Jeg er i samme situasjon som deg med svake tester og er så bekymret... :(

Tatt noen flere tester? Jeg er i samme situasjon som deg med svake tester og er så bekymret... :(

De siste testene jeg har tatt har hatt fin stigning, så jeg var nok bare litt tidlig ute :)

Back
Topp