Tror nok det varierer i fargestoffet, mine var også slike 
Jeg er 15 uker nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Er kroppstemperaturen høyere som gravid?sjekker at den holder seg høy nå også etter positiv test. Om jeg mister vil jo tempen falle.
Er kroppstemperaturen høyere som gravid?
SåpassKort fortalt: i follikelfasen (fra mens til EL) er den lav, etter EL går den opp. Ved graviditet holder den seg forhøyet. Med ny mens går tempen ned igjen.
Så ja, dersom temperaturen holder seg høy, tenker jeg det er med å vise at alt er ok
en hwl haug nettsider, men se f.eks her https://www.verywellfamily.com/ovulation-on-body-basal-temperature-chart-1960284
Siden du blir så stresset ville jeg nok tatt hcg-måling hos legen om jeg var deg. Ta et par prøver med et par dagers mellomrom så får du svar på om den stiger eller synker.![]()
Jeg har time først neste mandag, var ikke mulig å få time før, så må bare vente dessverre :/
Føler med deg, det er grusomt å føle at testen ikke blir sterkere. Når det er sagt så er det ikke anbefalt å sammenligne tester sånn, for de kan variere i fargestoff og fra hvor konsentrert urinen var. Hcg dobles hver 2.-3. dag, så at du ikke ser noen økning fra dag til dag er heller ikke rart 
Jeg liker ikke RFSU! Tydelig forskjell fra RFSU og a1 testene. Samme urin er brukt.
Når var første positive? Jeg er ikke kjent med disse testene dessverre.Når var første positive?
(Når det står 1-2 på digital, så vil det si at det er 1 til 2 uker siden unnfangelse, så ikke om du hadde fått svar på det.)
Så første test søndag og i går testet du med digital og fikk 1-2? Hvis man kan stole på digital er du mellom 8 og 15 dpo i dag, og det passer vel greit med ikke så sterk test? Men så tror du kanskje du er mer? Hvis du bor i Agder kan du få noen babyplan-tester fra meg.Første positive var på søndag som skulle vært IKM, men jeg hadde forsinket eggløsning tror jeg (tester ikke, men hadde eggløsningslim 5 dager etter eggløsningen egentlig skulle vært og hadde ikke symptomer før det).
Jeg har prøvd å google disse rfsu-testene for å se hvordan de utvikler seg over tid, men alle treffene jeg får opp er "rfsu svak strek?".