Test som ikke ble sterkere?

Tror nok det varierer i fargestoffet, mine var også slike ☺️❤️ Jeg er 15 uker nå

Da har meg kjøpt flere tester, men jeg tror jeg kvitter meg med mye vann idag for jeg tisser voldsomme mengder så tror ikke jeg klarer å holde meg i 3-4 timer og uansett vil den jo være utvannet! :facepalm:

Klarte å vente tre timer og fortsatt veldig utvannet urin, men den er lik så jeg tenker at det er utvannet urin som er problemet, håper det gir seg til imorgen også teste da!

Vedlegg

• CAC02644-CA0A-4154-BC19-0CE601A95634.jpeg
    CAC02644-CA0A-4154-BC19-0CE601A95634.jpeg
    27,7 KB · Visninger: 65
Dette kan umulig være bra :(

Vedlegg

• BF6C0C4B-9639-41B9-8A74-6049857E97E1.jpeg
    BF6C0C4B-9639-41B9-8A74-6049857E97E1.jpeg
    14,4 KB · Visninger: 85
Siste håpet mitt er at siden eggløsningen var sen denne måneden (nesten en hel uke) og at urinen fortsatt er utvannet, men den skal vel fortsatt stige? Æsj jeg vet ikke. Føler meg dum.

Siden du blir så stresset ville jeg nok tatt hcg-måling hos legen om jeg var deg. Ta et par prøver med et par dagers mellomrom så får du svar på om den stiger eller synker. :)

Siden du blir så stresset ville jeg nok tatt hcg-måling hos legen om jeg var deg. Ta et par prøver med et par dagers mellomrom så får du svar på om den stiger eller synker. :)

Jeg har time først neste mandag, var ikke mulig å få time før, så må bare vente dessverre :/

Jeg har time først neste mandag, var ikke mulig å få time før, så må bare vente dessverre :/

Uff, det er kjipt :sorry: Føler med deg, det er grusomt å føle at testen ikke blir sterkere. Når det er sagt så er det ikke anbefalt å sammenligne tester sånn, for de kan variere i fargestoff og fra hvor konsentrert urinen var. Hcg dobles hver 2.-3. dag, så at du ikke ser noen økning fra dag til dag er heller ikke rart :) Håper spiren holder seg fast hos deg :happy:

Men den er svakere nå på 4+3 enn den var på IKM, selv om urinen er mer utvannet så er det jo ikke et godt tegn. Tenker at jeg venter til jeg ikke tisser så voldsomt til neste test, men jeg frykter det verste.

Jeg liker ikke RFSU! Tydelig forskjell fra RFSU og a1 testene. Samme urin er brukt.

Vedlegg

• AA88BD8D-B1BE-447A-8D0E-809E2790770D.jpeg
    AA88BD8D-B1BE-447A-8D0E-809E2790770D.jpeg
    17,6 KB · Visninger: 85
  • A58B4AA2-75D7-4D71-BC7E-BD47C42801EC.jpeg
    A58B4AA2-75D7-4D71-BC7E-BD47C42801EC.jpeg
    13 KB · Visninger: 85
Jeg liker ikke RFSU! Tydelig forskjell fra RFSU og a1 testene. Samme urin er brukt.

Jeg brukte RFSU ved forrige graviditet og da steg det greit, men jeg har hørt at flere ikke liker dem ja! :/ Jeg har en CB digital som jeg tenker å bruke i helga om ikke det ikke blir noen endringer.

Tok en ny på mindre utvannet urin etter tre timer, den nederste er ifra imorges.

Vedlegg

• D83F6B2C-36C5-4F72-9CCD-27299D655D44.jpeg
    D83F6B2C-36C5-4F72-9CCD-27299D655D44.jpeg
    25 KB · Visninger: 99
Jeg er ikke kjent med disse testene dessverre. :sorry: Når var første positive?
(Når det står 1-2 på digital, så vil det si at det er 1 til 2 uker siden unnfangelse, så ikke om du hadde fått svar på det.)

Jeg er ikke kjent med disse testene dessverre. :sorry: Når var første positive?
(Når det står 1-2 på digital, så vil det si at det er 1 til 2 uker siden unnfangelse, så ikke om du hadde fått svar på det.)

Første positive var på søndag som skulle vært IKM, men jeg hadde forsinket eggløsning tror jeg (tester ikke, men hadde eggløsningslim 5 dager etter eggløsningen egentlig skulle vært og hadde ikke symptomer før det).

Du kan jo vente to dager og ta en test igjen. Jeg forstår godt at det er vanskelig, har vært der selv. :Heartred

Første positive var på søndag som skulle vært IKM, men jeg hadde forsinket eggløsning tror jeg (tester ikke, men hadde eggløsningslim 5 dager etter eggløsningen egentlig skulle vært og hadde ikke symptomer før det).
Så første test søndag og i går testet du med digital og fikk 1-2? Hvis man kan stole på digital er du mellom 8 og 15 dpo i dag, og det passer vel greit med ikke så sterk test? Men så tror du kanskje du er mer? Hvis du bor i Agder kan du få noen babyplan-tester fra meg. :hilarious: Jeg har prøvd å google disse rfsu-testene for å se hvordan de utvikler seg over tid, men alle treffene jeg får opp er "rfsu svak strek?". :confused005

Back
Topp