Test som ikke ble sterkere?

Krembollen

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
485613BE-F3F3-4B81-BC9A-9FBB7C9F955E.jpeg Idag er dag to etter ikm og jeg skulle teste for å se at streken ble sterkere, men jeg synes egentlig at den ikke ble det! :( Tok også en CB digital som viste 1-2 uker, men jeg vet ikke helt hva det betyr.

Men når jeg ser på urinen så virker den veldig utvannet, selv om jeg ventet hele natta, kan det ha noe å si på testen?

Øverste er fra idag.

Vis vedlegget 314035 Idag er dag to etter ikm og jeg skulle teste for å se at streken ble sterkere, men jeg synes egentlig at den ikke ble det! :( Tok også en CB digital som viste 1-2 uker, men jeg vet ikke helt hva det betyr.

Men når jeg ser på urinen så virker den veldig utvannet, selv om jeg ventet hele natta, kan det ha noe å si på testen?

Øverste er fra idag.
Jeg får veldig ofte svakere tester på morgenurin vs. ettermiddag nettopp pga utvannet urin. Så det kan absolutt være en faktor som spiller inn.
Tror ikke digital heller vil slå ut på noe mer enn 1-2 Så kort tid etter IKM, men den er jeg usikker på, aldri testet ut det selv

Jeg får veldig ofte svakere tester på morgenurin vs. ettermiddag nettopp pga utvannet urin. Så det kan absolutt være en faktor som spiller inn.
Tror ikke digital heller vil slå ut på noe mer enn 1-2 Så kort tid etter IKM, men den er jeg usikker på, aldri testet ut det selv

Så det trenger ikke nødvendigvis være en dum ting? <3

Synes dette ser helt fint ut, jeg:) Det er skkkert enda tidlig, hvor mange DPO er du?

jeg har pleid å tempe. Det gir en fin oversikt over at tempen holder seg høy, og jeg vet jeg er gravid. Enklere å tyde enn en test hvor HCG utvikler seg ulikt :)

her er bilde av min graf etter eggløsning, som du ser litt opp og ned, men stabil og fin nå. Skal nok slutte å tempe snart :p

Vedlegg

• A0A9DD11-04F8-4150-9ACE-2464F0991078.jpeg
    A0A9DD11-04F8-4150-9ACE-2464F0991078.jpeg
    64,9 KB · Visninger: 35
Synes dette ser helt fint ut, jeg:) Det er skkkert enda tidlig, hvor mange DPO er du?

jeg har pleid å tempe. Det gir en fin oversikt over at tempen holder seg høy, og jeg vet jeg er gravid. Enklere å tyde enn en test hvor HCG utvikler seg ulikt :)

her er bilde av min graf etter eggløsning, som du ser litt opp og ned, men stabil og fin nå. Skal nok slutte å tempe snart :p
Hvordan bruker du temperatur for å se?

Jeg er 4+2 idag! Men jeg tenker så mye på at den ikke har doblet seg liksom, er like svak som den på IKM selv om den var veldig utvannet idag da! Jeg skulle jo egentlig tempe, men jeg kom aldri så langt :facepalm:

Ikke drikk eller gå på do på 3-4 timer også tar du en ny:) jeg synes den er litt tydeligere i dag enn den første:) lykke til!

Ja det er forferdelig å holde seg unna å drikke når man må, men det er verdt det da, for å få roet ned bekymringene:happy:

Jeg tror jeg skal få kjøpt en test til ikveld også håper jeg at den er sterkere <3

Jeg vet ikke om det har noe å si? Lurer på det samme selv egentlig (selv om min test er sterkere).

Sliter litt med det samme. De to graviditetstestene tok jeg 4 desemver, men se på stripsene. Her ser du de to øverste er tre dager fra hverandre og forskjellen er relativt liten... og nr tre ble tatt på samme dag som nr 2, så virker som ettermiddagen er et bedre tidspunkt å teste på. Den siste tests jeg nettopp etter å ha våknet, og den ser du er svakere igjen så skal slutte å teste om morgenene!

Vedlegg

• BBD24DD8-D581-4D7C-BF79-ECC067631B8D.jpeg
    BBD24DD8-D581-4D7C-BF79-ECC067631B8D.jpeg
    15,8 KB · Visninger: 144
Her er ett godt illustrasjonsbilde fra mine tester, tatt i går, 13dpo (3+6). De to øverste er tatt på morgenurin, de to nederste på ettermiddag/ kveld. Ganske stor forskjell til å være samme dag! Testene er tidlig test og vanlig test (10 og 25mlu)20191209_231832.jpg

Her er ett godt illustrasjonsbilde fra mine tester, tatt i går, 13dpo (3+6). De to øverste er tatt på morgenurin, de to nederste på ettermiddag/ kveld. Ganske stor forskjell til å være samme dag! Testene er tidlig test og vanlig test (10 og 25mlu)Vis vedlegget 314041

Oi, det var faktisk stor forskjell ja!! Tusen takk for at du poster :)

Sliter litt med det samme. De to graviditetstestene tok jeg 4 desemver, men se på stripsene. Her ser du de to øverste er tre dager fra hverandre og forskjellen er relativt liten... og nr tre ble tatt på samme dag som nr 2, så virker som ettermiddagen er et bedre tidspunkt å teste på. Den siste tests jeg nettopp etter å ha våknet, og den ser du er svakere igjen så skal slutte å teste om morgenene!

Dette er jo fine kraftige streker, men ser at det kanskje er lurt å teste på ettermiddagen ja! <3

Jeg synes ikke du skal bekymre deg for mye :) Noen produserer hcg sakte i starten og ikke alle kan teste positivt før mange dager etter ikm! Vil tro dette blir å gå helt fint! Vent noen dager og ta en ny :Heartred

Jeg fikk bedre strek på den vanlige på 25 enn på tidligtesten på 10. Så tror det kan variere på fargestoffet.

Back
Topp