Det gjør vi.Men da drar dere nok alle sammen så dere er samlet?
Kjenner det blir stusselig å feire jul uten ham
Hvorfor feirer dere hver for dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør vi.Men da drar dere nok alle sammen så dere er samlet?
Kjenner det blir stusselig å feire jul uten ham
Han er på jobb hanDet gjør vi.
Hvorfor feirer dere hver for dere?
Den kom dårligst ut
Ok, trodde han hadde permisjon, jegHan er på jobb han
Den ene testpersonen sa noe slikt som "dette burde ikke være lov å selge engang" om ikea sinOida... Også jeg som alltid har likt ikea sin![]()
Nei, han jobber som vanlig :/Ok, trodde han hadde permisjon, jeg
Ikke sikkert det er samme deigen som i fjor heller daDen ene testpersonen sa noe slikt som "dette burde ikke være lov å selge engang" om ikea sin![]()
Så kjedelig, daNei, han jobber som vanlig :/
Veldig kjedeligSå kjedelig, da
Aner ikke, vi har ikke ikea her oppe, så har aldri smakt denIkke sikkert det er samme deigen som i fjor heller da![]()
Bare tenkte det siden den kom så godt ut i fjor, og så dårlig i år...Aner ikke, vi har ikke ikea her oppe, så har aldri smakt den![]()
Ja, godt mulig de har endret noeBare tenkte det siden den kom så godt ut i fjor, og så dårlig i år...
Hvorfor?Coop vant tror jeg, Ikea tapte
Hvorfor?Den ene testpersonen sa noe slikt som "dette burde ikke være lov å selge engang" om ikea sin![]()
Hvorfor?
Hvorfor?
Her har jeg kjøpt ikea sin siden den flere år ha kommet best ut. Nå har de fjernet palmeoljen så enda bedre (det var vel i fjor?).
Det er nok reprise - så resten tidligere i desember..Har på TV2 hjelper deg i bakgrunnen nå.
I dag tester de ferdige pepperkakedeig.
Greit nok det, med det er faktisk over kl 20:00 21. desember, er ikke det en smule sent???
Ja det kommer jo litt an på om det er ingredienser ungene ikke bør spise eller om det er fordi den ikke kom best ut på smak eller er for klissete/tørr elNei hvorfor vet jeg ikke.. fikk bare med meg resultatet.. men det er reprise da, det har gått en gang før også..
Det var en smakstest, så var vel smaken det gikk på og konsistens. Fulgte bare med med et halvt øye.Hvorfor?
Hvorfor?
Her har jeg kjøpt ikea sin siden den flere år ha kommet best ut. Nå har de fjernet palmeoljen så enda bedre (det var vel i fjor?).
Ja det kommer jo litt an på om det er ingredienser ungene ikke bør spise eller om det er fordi den ikke kom best ut på smak eller er for klissete/tørr el![]()
Det var en smakstest, så var vel smaken det gikk på og konsistens. Fulgte bare med med et halvt øye.
Ok da er det ett fett for meg, synes de var helt greieVar kun en smakstest, så tror det kun var smaken det gikk på..