test med ukeindikator

Lodviss

Elsker forumet
...har denne funket for dere og gitt ca riktig svar? I følge den var jeg over 5 uker på vei (den viser jo ikke om du er mer på vei enn 5 uker), men i følge mensen og utregning ift det, så var jeg da 4 uker på vei...
 
 
På meg så stemte den veldig godt.
 
Jeg har veldig lyst å prøve Men, er så redd den skal vise 1-2
 


humbug skrev:
Jeg har veldig lyst å prøve Men, er så redd den skal vise 1-2


Hvorfor er du redd for det?
 
Stemte på meg. Stod 2-3 uker da jeg var 4+5 i følge siste mens.
 


*FrøkenA* skrev:
Stemte på meg. Stod 2-3 uker da jeg var 4+5 i følge siste mens.


Akkurat samme resultat her også :)
 


Lodviss skrev:


humbug skrev:
Jeg har veldig lyst å prøve Men, er så redd den skal vise 1-2


Hvorfor er du redd for det?

Fordi jeg vet en del som har fått det, så har det ikke gått så bra

Jeg tok jeg. Og som forventet, sto det 1-2. Men, jeg vet jo at det stemmer iom at jeg ikke egentlig har testdag enda :)

 


Lodviss skrev:
...har denne funket for dere og gitt ca riktig svar? I følge den var jeg over 5 uker på vei (den viser jo ikke om du er mer på vei enn 5 uker), men i følge mensen og utregning ift det, så var jeg da 4 uker på vei...
 

Hmm, kanskje du har kommet lenger enn du har trodd? Eller at det er to der inne? Produserer man ikke mer hcg da? Er usikker.
 


carrie skrev:


Lodviss skrev:
...har denne funket for dere og gitt ca riktig svar? I følge den var jeg over 5 uker på vei (den viser jo ikke om du er mer på vei enn 5 uker), men i følge mensen og utregning ift det, så var jeg da 4 uker på vei...
 

Hmm, kanskje du har kommet lenger enn du har trodd? Eller at det er to der inne? Produserer man ikke mer hcg da? Er usikker.


Jeg er spent på hva de sier på ultralyden om termin, men det er jo leeenge til, blir lenge å vente i det uvisse. Men men, babyen kommer når den kommer. Forhåpentligvis bare babyEN, ikke babyENE! (ikke at det er noe galt med tvillinger, men med vår bositusjon funker det dårlig! ;))
 
Denne gangen har jeg ikke brukt den med ukeindikator, men de 2 andre gangene så har de stemt med antall uker.
 
Back
Topp