test igjen

Nurkis

Gift med forumet
test

ny termin, ny ticker, ny test.... hehe

funka ikke... prøver igjen....

hmm... var ikke så lett dette her altså...[:D]

hehe... der klarte jeg en... men jeg må få til sånn telle ned ting og.... arg... det gikk jo så bra sist... men det blir helt feil dato... hvor langt er du på vei nurkebaby?

foreløpig er jeg 5 uker og 6 dager på vei... er akkurat i startfasen.. du da? Jeg vil ha to sånne telleting!!!

hvis du bruker en amerikansk web side, så må du trekke ifra to dager på dato'n, leste det ett sted her...

da prøver jeg igjen... skjønner ikke helt åssen en skal få til to når du bare kan ha 255 tegn i den greia på profilen... hmmmm.... jeg er 12 uker og 3 dager... gleder meg så til den 18 ukers ultralyden... men virker så lenge til... har du akkurat funnet det ut eller?

fant det ut på testen for en uke siden, men har vel egentlig visst det en stund... men er så overveldet at jeg bare MÅ dele det med verden [;)]

ja selvfølgelig!!! det er jo så stort!!! [:D] jeg har mistet før i femte måned, så det er så deilig å være gravid nå og vite at alt er i sin skjønneste orden med babyen... jaja, nå fikk jeg til den greia der men nå forsvant jo den andre da..... hmmmm... er det din første eller?

ja, er den første, har aldri vært med på dette før.. Men har en del små i barnehagen.. Er fortsatt i "faresonen", men velger den bort jeg [;)] 

jada det går helt sikkert kjempebra. det var en spontan reaksjon som skjedde med meg, men det var hardt å komme over gi og meg jeg kom meg til femte mnd.... trodde liksom jeg var utenfor faresonen da, men jeg hadde bare max uflaks. men nå er jo alt bare bra. gynekologen min sa her den ene dagen at etter 8 uke er det 96% sjanse for at du beholder barnet, så du er jo veldig nær "den sikre siden" da[;)]

har jeg greid det nå tro?

ikke det nei... nå da?

hehe... takk... føler at dette er riktig, og tenker at skjer det no nå, så er det ikke meningen ennå.. tror det er en mening med alt jeg!

Det var veldig hyggelig å prate med deg! Legger deg til på adrbok. så får jeg høre hvordan det går videre! Er køyetid... [:)]

skal legge meg jeg og. kjempekos å prate med deg. legger deg til jeg og!!! nattinatt... klem....

Back
Topp