Test: hvem er du i Lost?

Du er Jack!
Jack er legen på øya, den naturlige lederen alle flokker seg om. Han er kunnskapsrik og initiativrik og opptatt av å redde så mange som mulig. Hans hang til å bestemme kan imidlertid irritere de som ikke er så lette å lede

der kom det frem.. Ble jack gitt, [:D]

Du er Walt!
Etter å ha mistet sin mor og blitt avvist av sin stefar er Walt overlatt til en far han ikke kjenner. På øya trives han etterhvert så godt at han helst ikke vil forlate den. Gutten har mystiske evner, oversett av alle andre enn Locke.

Jeg er Sayid!
Iraker med bakgrunn som torturist i sitt hjemland, en side av seg selv han helst vil undertrykke. Militæret har gjort ham dyktig til å overleve samt en kløpper i radiokommunikasjon. Besatt av tanken på å finne en radiosender, med et godt øye til blonde Shannon.

Jo jo.. Gubben er blond!!

Meg: Du er Jack!
Jack er legen på øya, den naturlige lederen alle flokker seg om. Han er kunnskapsrik og initiativrik og opptatt av å redde så mange som mulig. Hans hang til å bestemme kan imidlertid irritere de som ikke er så lette å lede.

Mannen: Du er Jack!
Jack er legen på øya, den naturlige lederen alle flokker seg om. Han er kunnskapsrik og initiativrik og opptatt av å redde så mange som mulig. Hans hang til å bestemme kan imidlertid irritere de som ikke er så lette å lede.

Jeg som synes han kunne blitt Kate[8D][:D]

Jeg er Jack. Rart ingen er som han flintskalla gale mannen!

Du er Hurley!
Øyas mest omgjengelige mann, venn med alle og flink til å holde motet oppe. Ingen vat at han hjemme er millionær, en formue han har vunnet med en tallrekke som ellers bare bringer ulykke. Er redd for at han selv er skyld i ulykken pga tallene.

jeg er lik sun!
Underdanig kone som blir stadig mer egenrådig. Etter å ha holdt seg for seg selv med sin mann i begynnelsen integreres de etterhvert i gruppen. Sun har lært seg engelsk uten at mannen vet det, og innehar nyttige kunnskaper om plantemedisin.

Du er Sayid!
Iraker med bakgrunn som torturist i sitt hjemland, en side av seg selv han helst vil undertrykke. Militæret har gjort ham dyktig til å overleve samt en kløpper i radiokommunikasjon. Besatt av tanken på å finne en radiosender, med et godt øye til blonde Shannon.

Du er Charlie!
Etter en kort suksess som rockestjerne sitter Charlie igjen blakk og heroinavhengig og med mange ting han gjerne skulle ha ugjort. Ikke blant de mest nevenyttige, men sosial og omgjengelig. Ivrig etter å være til nytte og full av omsorg for Claire og hennes nyfødte sønn.

hehehe..moro!
M

du er claire fikk jeg oxo.

Du er Hurley!
Øyas mest omgjengelige mann, venn med alle og flink til å holde motet oppe. Ingen vet at han hjemme er millionær, en formue han har vunnet med en tallrekke som ellers bare bringer ulykke. Er redd for at han selv er skyld i ulykken pga tallene.

hadde ikke gjorte meg noe å vært millionær!! hehe [:D][:D]

Du er Claire!
Som gravid og senere fersk mamma er Claire en av dem som ikke kan utrette mest for fellesskapet. Hun klarte å rømme fra de mystiske

Jeg ble Saywer [:)]

Du er Claire!
Som gravid og senere fersk mamma er Claire en av dem som ikke kan utrette mest for fellesskapet. Hun klarte å rømme fra de mystiske

Jeg ble Jack...

Claire..

Back
Topp