Test: hvem er du i Lost?

lenemor

Forumet er livet
Trykk her!

jeg vet vi er fler som følger med på Lost her, så da er det vel spennende å se hvem man likner mest på.

Jeg fikk dette svaret;
Du er Boone!
Oppsatt på å redde sin bortskjemte stesøster, og også håpløst forelsket i henne. Full av ungdommelig lyst til å hjelpe og ordne opp slår han seg sammen med Locke og utvikler seg til en jungelens mann. Det hele ender tragisk og ikke engang Jack klarer å redde ham.
[8D]

Dette ble mitt resultat:

Du er Jack!
Jack er legen på øya, den naturlige lederen alle flokker seg om. Han er kunnskapsrik og initiativrik og opptatt av å redde så mange som mulig. Hans hang til å bestemme kan imidlertid irritere de som ikke er så lette å lede.

det må da i alle fall være bedre enn mitt resultat som en blåøyd, incestuøs tullebukk som dør! [:D] [;)]

ORIGINAL: lenemor

det må da i alle fall være bedre enn mitt resultat som en blåøyd, incestuøs tullebukk som dør! [:D] [;)]

Hehe[:D][:D][:D]

Du er Claire!
Som gravid og senere fersk mamma er Claire en av dem som ikke kan utrette mest for fellesskapet. Hun klarte å rømme fra de mystiske

Du er Jack!
Jack er legen på øya, den naturlige lederen alle flokker seg om. Han er kunnskapsrik og initiativrik og opptatt av å redde så mange som mulig. Hans hang til å bestemme kan imidlertid irritere de som ikke er så lette å lede

Passet ikke helt synes jeg men

Du er Charlie!
Etter en kort suksess som rockestjerne sitter Charlie igjen blakk og heroinavhengig og med mange ting han gjerne skulle ha ugjort. Ikke blant de mest nevenyttige, men sosial og omgjengelig. Ivrig etter å være til nytte og full av omsorg for Claire og hennes nyfødte sønn.

Du er Claire!
Som gravid og senere fersk mamma er Claire en av dem som ikke kan utrette mest for fellesskapet. Hun klarte å rømme fra de mystiske

Du er Walt!
Etter å ha mistet sin mor og blitt avvist av sin stefar er Walt overlatt til en far han ikke kjenner. På øya trives han etterhvert så godt at han helst ikke vil forlate den. Gutten har mystiske evner, oversett av alle andre enn Locke.

Du er Shannon!
Vakker, selvopptatt og vant til å manipulere for å få viljen sin. Har et usunnt forhold til sin stebror, som døde på øya, og et gryende forhold til Sayid som oppdager at hun har mer å fare med enn kun det ytre.

Vel... vil ikkje akkurat kalle meg sjøl vakker... men greitt nok! He he!

ÅÅÅÅ, gleda meg til ikveld! Men blir litt skummelt, er første gang eg er åleine når eg skal sjå det... [&:] UUæææ...

ORIGINAL: Cissi

Du er Claire!

samme her..ville være hun oxo jeg[:)] eller kate..hun er litt tøff da[:D]

Du er Jack!
Jack er legen på øya, den naturlige lederen alle flokker seg om. Han er kunnskapsrik og initiativrik og opptatt av å redde så mange som mulig. Hans hang til å bestemme kan imidlertid irritere de som ikke er så lette å lede.

jeg ble boone jeg og....

Hihi![:D]

Du er Hurley!
Øyas mest omgjengelige mann, venn med alle og flink til å holde motet oppe. Ingen vat at han hjemme er millionær, en formue han har vunnet med en tallrekke som ellers bare bringer ulykke. Er redd for at han selv er skyld i ulykken pga tallene.

Du er Claire!

Du er Jack!

Kathrine

meg og...
ORIGINAL: Bekka84

Du er Sun!
Underdanig kone som blir stadig mer egenrådig. Etter å ha holdt seg for seg selv med sin mann i begynnelsen integreres de etterhvert i gruppen. Sun har lært seg engelsk uten at mannen vet det, og innehar nyttige kunnskaper om plantemedisin.

hmmmm

claire på meg

Back
Topp