Test -erfaring?

Min2

Blir kjent med forumet
Hvor sterk bør en test være når man er 4+3? Jeg har så vidt blødd i 3dager og er redd for å miste. Jeg tror streken er litt sterkere i dag en for 3 dager siden. Hvor fort bør den bli sterkere?

Lurer egentlig jeg også på, men jeg har vært hos legen å tatt hcg blodprøve.
Problemet med å sammenligne tester er at de kan ha forskjellig styrke på fargestoffet fra test til test.

Lurer egentlig jeg også på, men jeg har vært hos legen å tatt hcg blodprøve.
Problemet med å sammenligne tester er at de kan ha forskjellig styrke på fargestoffet fra test til test.

Åja, det tenkte jeg ikke på. Kanskje jeg bør kontakte legen i morgen for å sjekke mine verdier da.

kan ta digital og ny digital etter en uke.viser som regel stigningen da

eller kjøpe to like tester og teste med 2-3 dager imellom.

jeg tester myyye.har litt av hvert av tester.de som slår ut på 10 miu funker godt i beg.tok noen som slår ut på 15 de ble enda mørkere.tok en a1 test som slår ut på 20 miu,den ble nesten svart teststrek.. har du bilde av testene?

de ser jo sterkere ut:) du kan jo se i dagboka mi mine tester.har bredere strek på de jeg bruker.men de var veldig like i begynnelsen.stor forskjell fra tester 10 miu til 20 miu

Ja, får bare håpe lille sitter og at blødningen ikke betyr sa. Den er iallefall ikke stor blødningen.

ja det får vi håpe:)

Back
Topp