Test; Er du klar for foreldrerollen

Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

Haha.. heldigvis har jeg fått barn da, så slipper den misunnelsen [:D]

Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet![:D][:D][:D]

Baby-fanatiker...
Kanskje ikke så rart at det er mange baby-fanatikere her iom at vi er på et babyforum? [:D]

Må innrømme at jeg ikke alltid har vært baby-fanatiker, det har forandret seg mye etter at jeg ble gravid selv.

Baby-fanatiker...

Litt overraska faktisk..trudde eg hadde eit relativt avslappa forhold til det heila...jaja [:)]

Samboern fikk denne! Jeg ble faktisk litt stolt, det var jo faktisk et uhell[8D]
Baby-elskeren.
Du har lyst på barn, men føler deg ikke helt klar. Kommer det ett uventet vil du antagelig takle det uten problemer likevel. Kanksje er det et slikt "uhell" du venter på.

Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet![:D]

jøsses, så mange unger som kommer til å bli kvalt av omsorg her da, gitt. Ble fanatiker jeg og, emn med DE snevre alternativene er det jo ikke rart. Sånne tester er nesten ikke morsomme engang. Eller så er jeg for trøtt til å se humoren ordentlig i det nå, blir litt irritert når det er så få og snevre svaralternativer.
men det er jo kjekt å vite at jeg kommer til å kvele ungen mi med kjærlighet da....[8|]

Baby-fanatikeren.
Du har antagelig baby på hjernen, og lever lengter etter å bli mor eller far. Det eneste problemet med å møte spebarn er misunnelsen over at det ikke er ditt eget. Prøv bare å ikke kvele barnet med kjærlighet!

baby-fanatiker her også.

Samme her oxo... [;)]

Beviser bare hvor mange gode "mødre" som er her [:D][:D][:D]

Ville vel vært litt bekymringsfullt hvis vi hadde fått et anna resultat, hehe[:D]
Fikk også babyfanatiker

babyfanatiker [;)]

Baby-fanatikeren.

ORIGINAL: lenemor

[:D]Jeg ble "baby-fanatikeren".

[:-]

[:)]

hehe...den fikk jeg og [:-][:D][:D]

Samme her[:D]

Litt av en gjeng vi er... Selvfølgelig baby-fanatiker, jeg også! Men det hadde vært merkelig hvis ikke, på DETTE forumet..!!

Back
Topp