Hvor finner jeg de siste testene som er blitt gjort på bilstoler? Jeg trenger ny bilstol til kommende baby og aner ikke hvilke som er sikrest.. Mye har skjedd på 4 år forstår jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde Maxi cosi sist, pga gode tester, men har nå blitt brukt til 3 barn og er noen år gammelt så må kjøpe nytt. Tusen takk for info, stoler på deg innen dette da jeg husker deg supergodt fra sist gang! Lurer på om du også var på juni09 eller om jeg kun traff deg på generelt?Veldig mange babyseter gjør det meget bra i kollisjonstest, så her er det mange valg. Maxi Cosi sine babyseter har alltid vært bra, og er det fortsatt, Cabriofix har de beste resultatene. Britax Baby-Safe Plus SRH gjør det også godt. Men sånn generelt sett gjør de fleste anerkjente merkene sine babyseter det godt i testDet er når man skal opp i neste gruppe det blir mer utfordrende, da anbefales det at man velger et Plus-godkjent barnesete, men det er ikke aktuelt for dere helt enda
![]()
Hadde Maxi cosi sist, pga gode tester, men har nå blitt brukt til 3 barn og er noen år gammelt så må kjøpe nytt. Tusen takk for info, stoler på deg innen dette da jeg husker deg supergodt fra sist gang! Lurer på om du også var på juni09 eller om jeg kun traff deg på generelt?
Leste på en test her at Besafe Izi Bilsete, fikk best karaktér. Er den jeg har satt på handlelisten hvertfall![]()
❤ Tilbake til bilstolene, hva med acta graco!?Jeg var der, med et annet nick, men det er mulig jeg avslørte meg. Dessverre ble det bare noen uker i terminklubben for meg den gangen, for lille spire var ikke ment for denne verden. Men så kom det ei nydelig prinsesse til oss vinteren 2011 <3
MaxiCosiene får du kjøpt adapter til TFK til i hvert fallNoen som vet om et babysete som passer å feste på TFK joggster twist understell?
MaxiCosiene får du kjøpt adapter til TFK til i hvert fall![]()