Test av barnesolkrem 2010

SHS

Elsker forumet
Noen som har en link til noe slikt? Er i tvil om hvilen vi skal ha [8|]

er vel det samme åssen? ville gådd på apoteket,stoler på det meste de selger jeg.....kjøp en for barn,med partikkelfilter og uten parfyme...

sorry, har ikke det...har en midlertidig nivea spray akkurat nå men skal kjøpe en på en helsekost i oslo som ikke har så mye dritt i seg (stoffer som er skadelige som det er masse av i solkrem. heller holde henne i skyggen enn å smøre masse. har også en sånn parasoll til vognen som har solfaktor 50 så da trenger jeg egentlig ikke smøre henne. har fått råd av lege og lest i barne blader at det beste er å bruke lite solkrem og heller dekke huden med klær (ikke mini shorts og bikinitop liksom [;)]) men heller tynne langermete skjorter og bukser. dette var jo ikke i det hele tatt hva du spurte om...sorry [:D]

Kjøpte babyline på apoteket. Den var visst sunblock og trakk ikke ned i huden. Anbefalte den fremfor de andre med høyere faktor også (er solfaktor 30). Kan ingen link til test desverre.

http://gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Kosmetikk/Test-av-solkrem-2009/Solkremer-2009-Testvinnerne denne er fra juni 2009

Jeg har kjøpt vichy med faktor 50.. Kommer ikke til å ha lillegutt i sola hele dagen, men synes likevel det er greit med faktor 50. Er jo grusomt vondt å være solbrent..

Babyline er visst en av testvinnerne kom jeg fram til etter å ha lett litt på forbrukertester på nettet tidligere i vår. Kjøpte den og er fornøyd med den[:)]

Back
Topp