Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for tips! Dette skal jeg gjøre!Synes det ser bra ut jeg! Ikke sammenlig tester tatt rett etter hverandre, hcg stiger nemlig i snitt annenhver dag i startenså jeg ville tatt en ny i morgen og sammenlignet med den tatt i går.
Også er du såpass tidlig at det kan ta litt tid før du ser skikkelig tydelig stigning også, men ikke gi oppTusen takk for tips! Dette skal jeg gjøre!![]()

Dette er dag 9 etter innsetning som har skjedd 5 dager etter ovulasjon og det vil si at nå er 14 dager etter ovulasjon jeg skulle egentlig teste 14 dager etter innsetning men klarer ikke å vente merOgså er du såpass tidlig at det kan ta litt tid før du ser skikkelig tydelig stigning også, men ikke gi opp![]()
![]()
Tenker at det er fine streker sånn sett jeg daDette er dag 9 etter innsetning som har skjedd 5 dager etter ovulasjon og det vil si at nå er 14 dager etter ovulasjon jeg skulle egentlig teste 14 dager etter innsetning men klarer ikke å vente mer
Veldig fine streker!Dette er dag 9 etter innsetning som har skjedd 5 dager etter ovulasjon og det vil si at nå er 14 dager etter ovulasjon jeg skulle egentlig teste 14 dager etter innsetning men klarer ikke å vente mer
Tusen takk for svar! Det er veldig betryggende for megVeldig fine streker!