Test 8 dager etter fryseforsøk?

Bkno4369550

Andre møte med forumet
Jeg har brukt vanlig strimler tester for å teste 8 dager etter vi hadde innsetning. Linje er svak men den er der
Jeg har testet dagen etter men linje er fortsatt samme, ingen forandring. Betyr dette utvikling har stoppet?

Vedlegg

• IMG_8512.jpeg
    IMG_8512.jpeg
    608,1 KB · Visninger: 62
Synes det ser bra ut jeg! Ikke sammenlig tester tatt rett etter hverandre, hcg stiger nemlig i snitt annenhver dag i starten :) så jeg ville tatt en ny i morgen og sammenlignet med den tatt i går.

Også er du såpass tidlig at det kan ta litt tid før du ser skikkelig tydelig stigning også, men ikke gi opp :D :Heartred
Dette er dag 9 etter innsetning som har skjedd 5 dager etter ovulasjon og det vil si at nå er 14 dager etter ovulasjon jeg skulle egentlig teste 14 dager etter innsetning men klarer ikke å vente mer

Dette er dag 9 etter innsetning som har skjedd 5 dager etter ovulasjon og det vil si at nå er 14 dager etter ovulasjon jeg skulle egentlig teste 14 dager etter innsetning men klarer ikke å vente mer
Tenker at det er fine streker sånn sett jeg da :) men bare fortsett å test etterhvert

Veldig fine streker!

Back
Topp