Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for tips! Dette skal jeg gjøre!Synes det ser bra ut jeg! Ikke sammenlig tester tatt rett etter hverandre, hcg stiger nemlig i snitt annenhver dag i starten så jeg ville tatt en ny i morgen og sammenlignet med den tatt i går.
Også er du såpass tidlig at det kan ta litt tid før du ser skikkelig tydelig stigning også, men ikke gi oppTusen takk for tips! Dette skal jeg gjøre!
Dette er dag 9 etter innsetning som har skjedd 5 dager etter ovulasjon og det vil si at nå er 14 dager etter ovulasjon jeg skulle egentlig teste 14 dager etter innsetning men klarer ikke å vente merOgså er du såpass tidlig at det kan ta litt tid før du ser skikkelig tydelig stigning også, men ikke gi opp
Tenker at det er fine streker sånn sett jeg da men bare fortsett å test etterhvertDette er dag 9 etter innsetning som har skjedd 5 dager etter ovulasjon og det vil si at nå er 14 dager etter ovulasjon jeg skulle egentlig teste 14 dager etter innsetning men klarer ikke å vente mer
Veldig fine streker!Dette er dag 9 etter innsetning som har skjedd 5 dager etter ovulasjon og det vil si at nå er 14 dager etter ovulasjon jeg skulle egentlig teste 14 dager etter innsetning men klarer ikke å vente mer
Tusen takk for svar! Det er veldig betryggende for megVeldig fine streker!