Terror i Paris!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Fy fasan for en tragedie!!
Terroren kommer bare nærmere og nærmere og blir mer og mer intens!

Sykt skummelt synes jeg :-(

Ja, skremmende å vite at man skal føde barn inn i denne verdenen... Trist at dette skjer så ofte i Europa.

Ja, skremmende å vite at man skal føde barn inn i denne verdenen... Trist at dette skjer så ofte i Europa.

Det tenkte jeg også på, hva slags verden skal barna våre vokse opp i?

Tragisk, fikk sjokk da jeg gikk inn på vg i dag.

Min tanker til Paris <3

Det var grusomt å lese avisen i dag! Jeg lurer på hvordan verden ender opp..

Det er grusomt, det skjer noe med hvordan man ser på verden vi lever i..

Terror har ingen religion. Det er haram å drepe uskyldige.

Igår ba vi for Libanon hvor vi i Norge mistet en av våre landsmenn.
I dag ber vi for Frankrike.
I morgen ber vi for menneskeheten.

Alle mine bekjente i Paris er OK, forferdelig. Jeg var der selv for noen uker siden.... Hvil i fred alle omkommende. ImageUploadedByBV Forum1447480793.654640.jpg

Skremmende og trist samtidig. Får ikke lyst til å dra på arrangementer med folkemengder i nærmeste fremtid :(

Jeg som prøver på nr 2, ligger her å tenker på at jeg ikke har lyst lenger pga av all terroren og alle flyktningene som renner inn til Norge. Jeg er helt overbevist om at vi kommer til å oppleve 3.verdenskrig og det vil jeg ikke utsette barna mine for :(

Grusomt, jeg våknet til dette for jeg så ikke noe nyheter i går kveld, og åpenbart var siste runde på nettavisene før dette.

Blir helt satt ut over hvor onde mennesker kan være...

Grusomt, det er ikke 1 år siden terroren rammet Paris og nå er den verre enn noen gang :(
Hvilken verden vokser barna våre opp i? Er vi trygge? Vil vi igjen oppleve terroren på vår jord?
Jeg kjenner terroren oppnår akkurat det de ønsker! Jeg er redd for å oppholde meg i store folkemengder, jeg er redd for å reise. Jeg føler meg tryggest her hjemme i huset mitt!

På tide at regjeringen stenger grensene nå.

*Redigert av moderator*

Last edited by a moderator:
Jeg som prøver på nr 2, ligger her å tenker på at jeg ikke har lyst lenger pga av all terroren og alle flyktningene som renner inn til Norge. Jeg er helt overbevist om at vi kommer til å oppleve 3.verdenskrig og det vil jeg ikke utsette barna mine for :(
Tror ikke det blir en 3-verdenskrig, både USA og Russland er jo imot IS.

*Redigert av moderator*

På tide at regjeringen stenger grensene nå,

*Redigert av moderator*
Kjære vene. Nå får du gi deg. Det sies at så mye som 1500-2000 franskmenn har dratt til Syria for å slutte seg til IS. Kanskje heller få kontroll på rekrutteringen til terrorgruppa istedenfor å skylde på utlendingene.

Hvem stod for den verste handlingen i Norges historie etter krigen - jo nemlig en nordmann.

Merker det blir flott å lese alle de idiotiske kommentarene om flyktningene her i Norge. Er vel bare å melde seg ut av sosiale medier!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp