terrassebeis..

x1x~lilla gumman~

Glad i forumet
noen her som har beiset terrassegulvet og i såfall hvilken farge da?

Det var vanskelig å velge når jeg sto i butikken, men valget falt på tjærebrunt. Tro om det blir fint..?[:D][:D]

Tror det er den vi valgte også. Sånn mørkebrunt [:)]

ORIGINAL: Dunn

Ja, det er det![:)] Spennende, skal ut nå snart å pensle den på.. litt scary siden gulvet er helt nytt..[:D][:D][:D]

Gikk det greit for dere, ble ikke skjoldete eller for mørkt?[:)][:D]

ORIGINAL: lilla gumman

Ja, det er det![:)] Spennende, skal ut nå snart å pensle den på.. litt scary siden gulvet er helt nytt..[:D][:D][:D]

Det var min sambo som gjorde det, det ble veldig fint. Blir nok kjempe fint. [:)] Bare les bruksanvisningen nøye! Og det MÅ IKKE regne på det...

ORIGINAL: lilla gumman

Det var min sambo som gjorde det, det ble veldig fint. Blir nok kjempe fint. [:)] Bare les bruksanvisningen nøye! Og det MÅ IKKE regne på det...

Godt å høre dere ble fornøyde! Heldig du! Sambo henger i østveggen å maler husveggen, så denne jobben er min..[:D] Blir nok fint ja og siden det er meldt flott vær i morgen også så regner jeg med at det går bra.

Jeg brukte 2 strøk med gyllent, og det ble kjempefint! [:)]

Tror faktisk vi beiset vårt i nettopp tjærebrunt. Fornøyde med det. [:)]

Jaaa det ble fint med brunt! Er bare ferdig med 1/3 så resten tar jeg imorgen. Tar tid jah og så grusomt vondt i knærne da.. [:D]

Back
Topp