Termos

Katzilla87

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Noen erfarne flaskemammaer der ute som har noen gode tips til termos og annet utstyr som er lurt å ha når man skal reise med flaskebaby? Første gang jeg skal reise med fly og langt avgårde, så er litt lost på hva jeg trenger :p
 
Personalet på flyet koker vann til deg hvis du spør. De varmer også opp medbragt barnemat når dere begynner med fast føde.
Det kam være lurt å måle opp rett mengde mme i porsjonsbokser når man er på tur. Får kjøpt egne mme bokser eller du kan bruke små bokser du har hjemme. Hvis du skal ha ned vann på termos kan du velge om du vil ha kokende vann på den og kaldt vann i en annen flaske for så å blande, eller du kan blande ferdig temperert på termosen. En annen enklere mulighet er å kjøpe sånne ferdig blandede bokser med mme som kun skal varmes opp til passe temperatur.
 
Anbefaler deg å ha med eget vann, fremfor det de har på flyene.
Vi bruker ferdigblandet mme når vi reiser med fly. Og termos med kokt vann og flaske med kaldt vann pluss pulver på farten.
 
Anbefaler deg å ha med eget vann, fremfor det de har på flyene.
Vi bruker ferdigblandet mme når vi reiser med fly. Og termos med kokt vann og flaske med kaldt vann pluss pulver på farten.

Samme her!

Hadde med en liten termokopp med vann i så jeg varmet ferdigblandet mme i :) og vann får du på fly og flyplasser hvis du trenger påfyll..

Pakket også rene flasker med en gulpeklut så jeg hadde lett tilgjengelig.

Nå skal det sies at vi var to voksne med tvillinger, så var om å prøve å gjøre ting enkelt!!
 
Back
Topp